0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 506 778.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 10 черв. 16:22
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерною документацією ці принципи були дотримані! Порушення, що виявлені під час здійснення моніторингу є прямим тиском на Замованика з боку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ та на нашу думку лобіювання інтересів невідомих осіб, котрі виявили бажання «зірвати» процедуру закупівлі робіт та залишити учнів та жителів громади без капітального ремонту покрівлі Потіївського ліцею. Під час моніторингу на думку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ встановлено такі порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Порушено п.10 ч.1. ч.3 ст. 17 даного Закону. П. 10 ч.1.ст 17 встановлено, що Відмова в участі у процедурі закупівлі якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Дана закупівля робіт не перевищує 20 мільйонів гривень, а отже антикорупційна не вимагається. 2. Ч.3 ст. 17 Закону визначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасником було викона всі дії передбачені ч.3 ст. 17, документи довантажені на наступний день в систему як це передбачає ТД. 3. Висновком встановлено, що були порушені п. 2,3,7,9 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». З даним висновком не погоджуємося з наступних підстав: - Визначений переможець відповідає кваліфікаційним вимогам та підтверджується завантаженими документами у систему. - Так, дійсно в систему було завантажено основні умови договору, але це не буде мати негативний вплив для бюджету. - Під час завантаження документів на електронний майданчик Замовником було враховано інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) та зазначено в самій електронній системі. 4. Під час вивчення документів, що подаються Учасниками, Замовник враховував рішення РНБО від 21 червня 2018. Крім того ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено щоб в тендерній документації було враховано дане рішення. 5. З приводу недотримання терміну розгляду пропозиції, доводимо до вашого відома, що даним законом передбачається 5 днів на розгляд пропозиції та не пізніше ніж на наступний день протокол розгляду пропозиції завантажується в систему. Враховуючи вищевикладене, а також ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що виявлені порушення на думку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ не будуть мати негативний вплив на бюджет. Дані порушення не можуть бути усунені в зв’язку з тим, що процедура закупівлі проведена, договір підписано, опубліковано в електронній системі, переможець приступив до виконання робіт.