0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
50 482 751.00 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ТА УТРИМАННЯ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ОБЛАСТІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 16 серп. 11:11
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Управлінням розвитку та утримання мережі автомобільних доріг області облдержадміністрації (далі – управління) уважно розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу закупівлі від 16.08.2019, який розпочатий Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 15.08.2019 Наказом №40 щодо закупівлі послуг: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О130904 Новоохтирка - Трьохізбенка на ділянці км 10+000-км 17+000 (будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (UA-2019-08-13-002115-a), повідомляємо наступне. Керуючись ч. 8 ст. 7¹ Закону України від 25.12 2015 року № 922-VIII (із змінами) «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), управління заперечує проти твердження, яке викладено у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області з наступних обставин, що тендерна документація Замовника: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 2,3,5,6,8 та 9 частини першої та частини другої статті 17 Закону, та містить вимогу щодо документального способу підтвердження учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, яка відповідно до вимог законодавства надається виключно у довільній формі. 1. Зазначаємо, у тендерній документації Замовника, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 13.08.2019 №2 на сторінці 13, доволі чітко визначено, що «Для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах на підставі статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, учасник у складі своєї пропозиції надає у довільній формі інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII». 2. Твердження щодо того, що підтвердження учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону надається виключно у довільній формі, є хибним та необґрунтованим, оскільки воно не підтверджено жодним положенням Закону. Навпаки відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону: «тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Саме на виконання цієї вимоги Закону, в Додатку 3 до документації тендерних торгів було визначено спосіб підтвердження відповідності учасника пункту 10 частини першої статті 17 Закону, оскільки ця інформація не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи наведене, тендерна документація Замовника відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону та твердження про її невідповідність є помилковим та необґрунтованим.