0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 100 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 4 вер. 16:46
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
ПРИХОВАНО
«Чому в порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону при розробці технічного завдання, що викладені у Додатку №3 тендерної документації не передбачено включення до проекту містобудівної документації Розділу «Охорона навколишнього природного середовища», що не відповідає вимогам частини четвертої статті 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та унеможливлює погодження та затвердження генеральних планів в установленому порядку згідно вимог чинного законодавства?» На ваш запит повідомляємо наступне. З аналізу діючого законодавства вбачається, що обов’язку проведення стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації одночасно з розробленням містобудівної документації (до розгляду проекту містобудівної документації архітектурно-містобудівною радою, до проведення громадських слухань) не встановлено, відповідно до наступного. Частиною 1 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» встановлено, що стратегічна екологічна оцінка здійснюється у процесі розроблення документа державного планування ДО ЙОГО ПОДАННЯ НА ЗАТВЕРДЖЕННЯ. Тобто, розроблення СЕО не одночасно з початком розробленням генерального плану, але до подання генерального плану на затвердження, є цілком правомірним, та передбачено законодавцем у ч.1 ст. 10 вказаного Закону. Більш того, Розділом ХІ. «Заключна частина» Методичних рекомендацій із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування, затвердженого Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 10.08.2018 №296 (https://menr.gov.ua/files/docs/nakazy/2018/nakaz_296.pdf, стор. 20), передбачено наступну модель інтеграції СЕО в процес планування, а саме: «СЕО і розробка документу державного планування є незалежними процесами». Зазначено, що при використанні такої моделі «СЕО виконується для РОЗРОБЛЕНОГО документу, який пройшов консультації та громадське обговорення безпосередньо ПЕРЕД ЙОГО ЗАТВЕРДЖЕННЯМ». Враховуючи, що проектом договору до даної закупівлі (Додаток №5 до ТД) встановлено, що результатом наданих послуг є Проект містобудівної документації, отже проведення стратегічної екологічної оцінки після виконання вказаного договору та перед затвердженням Проекту містобудівної документації – не є помилкою та не суперечить положенням чинного законодавства. Окрім того, законодавцем у нормативно-правових актах, якими врегульовано розроблення генеральних планів (а саме, Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Наказ Мінрегіонбуду від 16.11.2011р. № 290 «Про затвердження порядку розроблення містобудівної документації», ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту»), НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО обов’язкового розроблення СЕО до проведення громадських слухань або до розгляду проекту містобудівної документації архітектурно-містобудівною радою. При розробленні Додатку №3 до Тендерної документації, Замовник керувався Додатком Б ДБН Б.1.1-15:2012, де встановлена форма завдання на розроблення генерального плану населеного пункту, а також Рішенням Виконавчого комітету «Кочубеївської сільської ради об’єднаної територіальної громади» Херсонської області від 19.10.2018 р. № 593, яким не передбачено початок розроблення СЕО саме в момент початку розроблення генеральних планів. Просимо також звернути увагу на те, що проведення даної закупівлі відбувається за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. Отже, розроблення СЕО для розробленого генерального плану безпосередньо перед його затвердженням (як зазначено в підзаконному акті прямої дії – Методичних рекомендаціях, що прийняті на виконання Закону ) НЕ УНЕМОЖЛИВЛЮЄ погодження та затвердження генеральних планів в установленому порядку згідно вимог чинного законодавства, як помилково зазначено органом державного фінансового контролю. Таким чином, Замовником не допущено порушень пункту 3 частини другої статті 22 Закону при розробці технічного завдання.
«Чому в порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону при розробці технічного завдання, що викладені у Додатку №3 тендерної документації не передбачено включення до проекту містобудівної документації Розділу «Охорона навколишнього природного середовища», що не відповідає вимогам частини четвертої статті 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та унеможливлює погодження та затвердження генеральних планів в установленому порядку згідно вимог чинного законодавства?» На ваш запит повідомляємо наступне. З аналізу діючого законодавства вбачається, що обов’язку проведення стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації одночасно з розробленням містобудівної документації (до розгляду проекту містобудівної документації архітектурно-містобудівною радою, до проведення громадських слухань) не встановлено, відповідно до наступного. Частиною 1 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» встановлено, що стратегічна екологічна оцінка здійснюється у процесі розроблення документа державного планування ДО ЙОГО ПОДАННЯ НА ЗАТВЕРДЖЕННЯ. Тобто, розроблення СЕО не одночасно з початком розробленням генерального плану, але до подання генерального плану на затвердження, є цілком правомірним, та передбачено законодавцем у ч.1 ст. 10 вказаного Закону. Більш того, Розділом ХІ. «Заключна частина» Методичних рекомендацій із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування, затвердженого Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 10.08.2018 №296 (https://menr.gov.ua/files/docs/nakazy/2018/nakaz_296.pdf, стор. 20), передбачено наступну модель інтеграції СЕО в процес планування, а саме: «СЕО і розробка документу державного планування є незалежними процесами». Зазначено, що при використанні такої моделі «СЕО виконується для РОЗРОБЛЕНОГО документу, який пройшов консультації та громадське обговорення безпосередньо ПЕРЕД ЙОГО ЗАТВЕРДЖЕННЯМ». Враховуючи, що проектом договору до даної закупівлі (Додаток №5 до ТД) встановлено, що результатом наданих послуг є Проект містобудівної документації, отже проведення стратегічної екологічної оцінки після виконання вказаного договору та перед затвердженням Проекту містобудівної документації – не є помилкою та не суперечить положенням чинного законодавства. Окрім того, законодавцем у нормативно-правових актах, якими врегульовано розроблення генеральних планів (а саме, Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Наказ Мінрегіонбуду від 16.11.2011р. № 290 «Про затвердження порядку розроблення містобудівної документації», ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту»), НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО обов’язкового розроблення СЕО до проведення громадських слухань або до розгляду проекту містобудівної документації архітектурно-містобудівною радою. При розробленні Додатку №3 до Тендерної документації, Замовник керувався Додатком Б ДБН Б.1.1-15:2012, де встановлена форма завдання на розроблення генерального плану населеного пункту, а також Рішенням Виконавчого комітету «Кочубеївської сільської ради об’єднаної територіальної громади» Херсонської області від 19.10.2018 р. № 593, яким не передбачено початок розроблення СЕО саме в момент початку розроблення генеральних планів. Просимо також звернути увагу на те, що проведення даної закупівлі відбувається за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад. Отже, розроблення СЕО для розробленого генерального плану безпосередньо перед його затвердженням (як зазначено в підзаконному акті прямої дії – Методичних рекомендаціях, що прийняті на виконання Закону ) НЕ УНЕМОЖЛИВЛЮЄ погодження та затвердження генеральних планів в установленому порядку згідно вимог чинного законодавства, як помилково зазначено органом державного фінансового контролю. Таким чином, Замовником не допущено порушень пункту 3 частини другої статті 22 Закону при розробці технічного завдання.
ПРОТОКОЛ Розгляду моніторингу ID моніторингу UA-M-2019-09-04-000022 Виконавчого комітету Кочубеївської сільської ради Херсонської області 30 вересня 2019р. № 12 с. Кочубеївка Присутні: Голова тендерного комітету Заступник голови тендерного комітету Секретар тендерного комітету Член тендерного комітету Член тендерного комітету Мартинюк К.М. Гушовський М.П. Зелінська Л.В. Реверук Л.П. Зимовець О.П. Порядок денний: 1. Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Слухали: Заступника голови тендерного комітету Гушовського М.П.. 1. Доповідач повідомив, що Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; розгляд тендерних пропозицій та їх оцінка. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Виконавчого комітету «Кочубеївської сільської ради об'єднаної територіальної громади» Херсонської області (далі – Замовник) від 19 серпня 2019 року №9/1; пропозиції учасників ПП «САНВІНД» та ТОВ «АРХІЗЕМ»; пояснення, отримане через електронну систему закупівель 09.09.2019. За наслідками проведеного моніторингу встановлено, що на порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону, при розробці технічного завдання, що викладені у Додатку №3 тендерної документації не передбачено включення до проекту містобудівної документації Розділу «Охорона навколишнього природного середовища», оскільки технічна специфікація предмету закупівлі в тендерній документації повинна містити детальний опис послуг, що закуповуються, у тому числі посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з послугами, що закуповуються, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до інформації отриманої від Управління містобудування та архітектури Херсонської обласної державної адміністрації листом від 03.09.2019 №01-9-454/0/19/318 відсутність вищезазначеного розділу суперечить вимогам частини четвертої статті 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та унеможливлює погодження та затвердження генеральних планів в установленому порядку згідно вимог чинного законодавства. 2. Голова тендерного комітету Мартинюк К.М. пояснила: Так як вимога Розділу «Охорона навколишнього природного середовища» є нівід’ємною частиною відповідно до Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» №2354-VIII від 20 березня 2018 року, яким визначено механізми урахування екологічних аспектів при розробці та прийнятті проектів документів державного планування є невід’ємною частиною, договору, то вимога довідки про довкілля призвела до неправомірного тлумачення учасниками при підготовці пропозиції та відсутності до цілого розділу у містобудівної документації. Члени тендерного комітету Реверук Л.П., Зимовець О.П. запропонували укласти Додаткову угоду №1, та покращити якість закупівлі згідно абз.3 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та включити розділ «Охорона навколишнього природного середовища». Порушень законодавства не вбачається. 3. Секретар тендерного комітету повідомила, оприлюднити відповідні документи при висвітленні договору про закупівлю. Питання винесено на голосування ГОЛОСУВАЛИ: Голова тендерного комітету «За» К.М. Мартинюк _______ Заступник голови тендерного комітету «За» М.П. Гушовський _______ Секретар тендерного комітету «За» Л.В. Зелінська ________ Члени тендерного комітету «За» Л.П. Реверук ________ Члени тендерного комітету «За» О.П. Зимовець ________ Рішення прийнято одноголосно. Голова тендерного комітету К.М. Мартинюк Секретар тендерного комітету Л.В. Зелінська