На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
142 380 068.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції
1. Забезпечення тендерної пропозиції (пункт 2 Розділу ІІІ тендерної документації) – не надано жодного документу. 2. Реєстр наданих документів (пункт 1.1. Розділу ІІІ тендерної документації) – реєстр не наданий. 3. Лист-гарантія щодо дотримання заходів із захисту довкілля (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – лист-гарантія не містить перелік відповідних заходів. 4. Гарантійний лист щодо виконання робіт у відповідності до діючих будівельних норм та стандартів України (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – складений не за вимогами тендерної документації. 5. Згода із виконанням переліку та обсягу робіт (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – не наданий окремий файл у вигляді «відомості обсягів робіт». 6. Підтвердження наявності власного або орендованого ліцензованого програмного комплексу АВК-5 або взаємодіючої з ним ліцензійної програми (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – не надано жодного документу. 7. Заповнений проєкт договору із додатками (пункт 4 Розділу VІ тендерної документації) – не надано жодного документу. 8. Довідка про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт (підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації) – документи надано не в повному обсязі. 9. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації) – документи надано не в повному обсязі. 10. Копія діючої ліцензії (підпункт 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано жодного документу. 11. Сертифікат ISO 9001:2015 (підпункт 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано. 12. Довідка про наявність або відсутність зауважень за надані послуги/виконані роботи; про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам/попередньої оплати за надані послуги/виконані роботи за бюджетні кошти (підпункт 6 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надана. 13. Сертифікат ISO 37001 (підпункт 9 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано. 14. Копія антикорупційної програми (підпункт 10 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надана.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1. Забезпечення тендерної пропозиції (пункт 2 Розділу ІІІ тендерної документації) – не надано жодного документу. 2. Реєстр наданих документів (пункт 1.1. Розділу ІІІ тендерної документації) – реєстр не наданий. 3. Лист-гарантія щодо дотримання заходів із захисту довкілля (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – лист-гарантія не містить перелік відповідних заходів. 4. Гарантійний лист щодо виконання робіт у відповідності до діючих будівельних норм та стандартів України (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – складений не за вимогами тендерної документації. 5. Згода із виконанням переліку та обсягу робіт (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – не наданий окремий файл у вигляді «відомості обсягів робіт». 6. Підтвердження наявності власного або орендованого ліцензованого програмного комплексу АВК-5 або взаємодіючої з ним ліцензійної програми (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – не надано жодного документу. 7. Заповнений проєкт договору із додатками (пункт 4 Розділу VІ тендерної документації) – не надано жодного документу. 8. Довідка про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт (підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації) – документи надано не в повному обсязі. 9. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації) – документи надано не в повному обсязі. 10. Копія діючої ліцензії (підпункт 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано жодного документу. 11. Сертифікат ISO 9001:2015 (підпункт 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано. 12. Довідка про наявність або відсутність зауважень за надані послуги/виконані роботи; про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам/попередньої оплати за надані послуги/виконані роботи за бюджетні кошти (підпункт 6 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надана. 13. Сертифікат ISO 37001 (підпункт 9 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано. 14. Копія антикорупційної програми (підпункт 10 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надана.
Код ЄДРПОУ | 42581374 |
---|---|
Поштова адреса | 84333, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, ВУЛИЦЯ ВАЛЕНТИНА ШЕЙМАНА, будинок 1, квартира 118 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Данил Плахин |
Телефон | +380505013590 |
Ел. пошта | tovtkg@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Субпідрядники відсутні
Код ЄДРПОУ | 40102218 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Діпропетровськ, вул.Глобинська, 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кошевий Юрій Володимирович |
Телефон | +380983008662 |
Ел. пошта | rspdnipro@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не залучається
Код ЄДРПОУ | 41038622 |
---|---|
Поштова адреса | 84333, Україна, Донецька область, місто Краматорськ ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12, офіс 328 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | САДОВНИЧИЙ СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ |
Телефон | +380502770786 |
Ел. пошта | svsadovnichiy@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-22-012183-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 142 380 068.40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 423 800.68 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 711 900.34 UAH |
Період уточнень | до 13 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 серпня, 15:47 |
Аукціон |
2 серпня, 12:32 Переглянути |
строк виконанняпід строком виконання робіт слід розуміти строк, передбачений п.4.7 тендерної документації |
у строк, що складає менш ніж 80 % строку виконання робіт — 5% у строк від 81 % до 90 % строку виконання робіт — 3% у строк, що складає більше 91 %, включно до 99% строку виконання робіт — 1% у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт — 0% |
---|
Роботи по проєкту "Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області" (І-й пусковий комплекс)Works on the project "The construction of a city filtration station with connection to the pressure water conduit of the 3rd lift of the channel SD-D (PS3) in the town of Toretsk, Donetsk region" (1st start-up complex)1 робота Адреса поставки: 85200, Україна, Донецька область, Бахмутський район, м. Торецьк Строк: до 28.02.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45250000-4, Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури |
«Замовник» може перерахувати «Підряднику» аванс до 30% річного обсягу фінансування. «Підрядник» зобов'язується використати одержаний аванс відповідно до вимог п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами) протягом 3х місяців з дня його отримання. По закінченні терміну невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику».
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Остаточна оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання акту прийому-передачі, оформленого в порядку передбаченому діючим законодавством України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33838679 |
Поштова адреса | 84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20 |
Ім'я |
Олеся Ігорівна |
Телефон | +380663730677,+380626420137 |
Ел. пошта | iva-ois@ukr.net |