0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
142 380 068.40 UAH
Замовник
Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 26 жовт. 11:41
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.), що надійшов 02.11.2021 о 11:39 год. через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс)» (далі – предмет закупівлі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-22-012183-c) щодо надання пояснення (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Надання інформації та її документального підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «РСП ДНІПРО» і ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» та відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. По суті порушених питань повідомляємо наступне. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Департамент житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації визначено Замовником та йому виділені бюджетні призначення на реалізацію проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» у 2021 році згідно розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 13.04.2021 № 315/5-21 «Про внесення змін до напрямків (заходів) використання у 2021 році коштів обласного бюджету, передбачених на житлове господарство та комунальну інфраструктуру». Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт предмету закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку у складі проєктно-кошторисної документації відповідно до п. 6.2.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та розрахована за формулою: ОВ = (Сзкр - Сгл12 - Сгл10 – Криз)*1,2, де: ОВ - очікувана вартість; Сзкр - сума зведеного кошторисного розрахунку без урахування ПДВ; Сгл12 - сума по главі 12 зведеного кошторисного розрахунку; Сгл10 - сума по главі 10 зведеного кошторисного розрахунку; Криз - кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва зведеного кошторисного розрахунку. Також слід зазначити, що технічні та якісні показники предмету закупівлі, а саме: підсумкова відомість ресурсів (із видаленими вартісними показниками) та відомість обсягів робіт, що були завантажені до електронної системи закупівель, є складовою проєктно-кошторисної документації, проєкт пройшов експертизу в товаристві з обмеженою відповідальністю «ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» та по ньому отримано позитивний експертний звіт від 14.06.2021 № 14/666-06/21/А (експертний звіт додається). Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) уряд затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів» (далі – постанова). Пунктом 1 постанови визначено, що затверджуються «заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Закупівля робіт по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс)» була проведена для забезпечення потреб громади міста Торецьк Бахмутського району сталим водопостачанням, а не для утримання апарату департаменту житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації. Враховуючи викладене, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів не є необхідним. Щодо надання інформації та її документального підтвердження стосовно осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «РСП ДНІПРО» і ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» та відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП». Наказами департаменту житлово-комунального господарства від 26.08.2016 № 24 «Про створення тендерного комітету» було утворено тендерний комітет департаменту з організації та проведення процедур закупівель, затверджено його персональний склад та Положення про тендерний комітет, 17.02.2021 № 01-08/9/53-21 «Про внесення змін до наказу департаменту від 26 серпня 2016 року № 24» (додаються) було затверджено персональний склад тендерного комітету департаменту в новій редакції. Відповідно до частини другої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. На засіданні тендерного комітету департаменту рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «РСП ДНІПРО» і ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» та відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» після розгляду пропозицій учасників приймали голова тендерного комітету Соловей О.С., заступник голови тендерного комітету Неженець В.П., секретар тендерного комітету Омелюх В.Г., на якого були покладені обов’язки секретаря головою тендерного комітету на період відпустки секретаря тендерного комітету Сачава О.І. з 20.07.2021 по 30.07.2021, що зафіксовано у протоколі засідання тендерного комітету департаменту у протоколі від 20.07.2021 № 25 (витяг з протоколу надається), члени тендерного комітету: Кузнецов О.В., Метеленко І.Г., Пашков Є.В. (протокол від 26.07.2021 № 28 додається). Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РСП Дніпро» на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) було виявлено, що вона відповідає вимогам та критеріям тендерної документації, та учасника було допущено до аукціону. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону було виявлено, що вона не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації, а саме: 1. Довідка щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази (пункт 1.1 Додатку 2 до тендерної документації) – у складі довідки відсутній переклад українською мовою видаткових накладних та акту, викладених іншою мовою, аніж мова, передбачена тендерною документацією. Тому було прийнято рішення на підставі пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою реалізації права учасника на виправлення виявлених невідповідностей, розмістити відповідне повідомлення з вимогою про усунення деяких виявлених невідповідностей, а саме: 1. Довідка щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази (пункт 1.1 Додатку 2 до тендерної документації) – завантажити повний пакет документів, включаючи переклад українською мовою видаткових накладних та акту, викладених іншою мовою, аніж мова, передбачена тендерною документацією. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону було виявлено, що вона не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації, а саме: 1. Забезпечення тендерної пропозиції (пункт 2 Розділу ІІІ тендерної документації) – не надано жодного документу. 2. Реєстр наданих документів (пункт 1.1. Розділу ІІІ тендерної документації) – реєстр не наданий. 3. Лист-гарантія щодо дотримання заходів із захисту довкілля (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – лист-гарантія не містить перелік відповідних заходів. 4. Гарантійний лист щодо виконання робіт у відповідності до діючих будівельних норм та стандартів України (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – складений не за вимогами тендерної документації. 5. Згода із виконанням переліку та обсягу робіт (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – не наданий окремий файл у вигляді «відомості обсягів робіт». 6. Підтвердження наявності власного або орендованого ліцензованого програмного комплексу АВК-5 або взаємодіючої з ним ліцензійної програми (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – не надано жодного документу. 7. Заповнений проєкт договору із додатками (пункт 4 Розділу VІ тендерної документації) – не надано жодного документу. 8. Довідка про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт (підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації) – документи надано не в повному обсязі. 9. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації) – документи надано не в повному обсязі. 10. Копія діючої ліцензії (підпункт 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано жодного документу. 11. Сертифікат ISO 9001:2015 (підпункт 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано. 12. Довідка про наявність або відсутність зауважень за надані послуги/виконані роботи; про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам/попередньої оплати за надані послуги/виконані роботи за бюджетні кошти (підпункт 6 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надана. 13. Сертифікат ISO 37001 (підпункт 9 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано. 14. Копія антикорупційної програми (підпункт 10 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надана. Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» по закупівлі «Роботи по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс)» (ID: UA-2021-06-22-012183-c) були наявні невідповідності, які не підпадають під сферу дії вищевказаних норм пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», але пунктом 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена вимога щодо обов’язку замовника відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерну пропозицію ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» було відхилено на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Після завантаження учасником ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» в установлені строки до електронної системи закупівель документів з усуненими невідповідностями, які були виявлені під час розгляду пропозиції згідно розміщеного замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, під час повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону, було виявлено, що вона відповідає вимогам та критеріям тендерної документації. Тому, було прийнято рішення допустити до участі в електронному аукціоні тендерну пропозицію ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» по закупівлі «Роботи по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс)» (ID: UA-2021-06-22-012183-c), про що складено протокол від 27.07.2021 № 29 (додається). Щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. Відповідно до Положення про тендерний комітет департаменту, затвердженого наказом департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації від 26.08.2016 № 24, відповідальною за оприлюднення інформації про закупівлю є секретар тендерного комітету – Сачава О.І., за 20.07.2021 по 30.07.2021 включно – Омелюх В.Г. Враховуючи викладене, Замовником – департаментом житлово-комунального господарства Донецької обласної адміністрації, при оголошенні та проведенні закупівлі робіт по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс) (ID: UA-2021-06-22-012183-c) було дотримано усіх вимог та норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.), що надійшов 02.11.2021 о 11:39 год. через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс)» (далі – предмет закупівлі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-22-012183-c) щодо надання пояснення (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Надання інформації та її документального підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «РСП ДНІПРО» і ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» та відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. По суті порушених питань повідомляємо наступне. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Департамент житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації визначено Замовником та йому виділені бюджетні призначення на реалізацію проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» у 2021 році згідно розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 13.04.2021 № 315/5-21 «Про внесення змін до напрямків (заходів) використання у 2021 році коштів обласного бюджету, передбачених на житлове господарство та комунальну інфраструктуру». Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт предмету закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку у складі проєктно-кошторисної документації відповідно до п. 6.2.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та розрахована за формулою: ОВ = (Сзкр - Сгл12 - Сгл10 – Криз)*1,2, де: ОВ - очікувана вартість; Сзкр - сума зведеного кошторисного розрахунку без урахування ПДВ; Сгл12 - сума по главі 12 зведеного кошторисного розрахунку; Сгл10 - сума по главі 10 зведеного кошторисного розрахунку; Криз - кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва зведеного кошторисного розрахунку. Також слід зазначити, що технічні та якісні показники предмету закупівлі, а саме: підсумкова відомість ресурсів (із видаленими вартісними показниками) та відомість обсягів робіт, що були завантажені до електронної системи закупівель, є складовою проєктно-кошторисної документації, проєкт пройшов експертизу в товаристві з обмеженою відповідальністю «ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» та по ньому отримано позитивний експертний звіт від 14.06.2021 № 14/666-06/21/А (експертний звіт додається). Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) уряд затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів» (далі – постанова). Пунктом 1 постанови визначено, що затверджуються «заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Закупівля робіт по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс)» була проведена для забезпечення потреб громади міста Торецьк Бахмутського району сталим водопостачанням, а не для утримання апарату департаменту житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації. Враховуючи викладене, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів не є необхідним. Щодо надання інформації та її документального підтвердження стосовно осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «РСП ДНІПРО» і ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» та відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП». Наказами департаменту житлово-комунального господарства від 26.08.2016 № 24 «Про створення тендерного комітету» було утворено тендерний комітет департаменту з організації та проведення процедур закупівель, затверджено його персональний склад та Положення про тендерний комітет, 17.02.2021 № 01-08/9/53-21 «Про внесення змін до наказу департаменту від 26 серпня 2016 року № 24» (додаються) було затверджено персональний склад тендерного комітету департаменту в новій редакції. Відповідно до частини другої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. На засіданні тендерного комітету департаменту рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «РСП ДНІПРО» і ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» та відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» після розгляду пропозицій учасників приймали голова тендерного комітету Соловей О.С., заступник голови тендерного комітету Неженець В.П., секретар тендерного комітету Омелюх В.Г., на якого були покладені обов’язки секретаря головою тендерного комітету на період відпустки секретаря тендерного комітету Сачава О.І. з 20.07.2021 по 30.07.2021, що зафіксовано у протоколі засідання тендерного комітету департаменту у протоколі від 20.07.2021 № 25 (витяг з протоколу надається), члени тендерного комітету: Кузнецов О.В., Метеленко І.Г., Пашков Є.В. (протокол від 26.07.2021 № 28 додається). Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РСП Дніпро» на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) було виявлено, що вона відповідає вимогам та критеріям тендерної документації, та учасника було допущено до аукціону. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону було виявлено, що вона не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації, а саме: 1. Довідка щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази (пункт 1.1 Додатку 2 до тендерної документації) – у складі довідки відсутній переклад українською мовою видаткових накладних та акту, викладених іншою мовою, аніж мова, передбачена тендерною документацією. Тому було прийнято рішення на підставі пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою реалізації права учасника на виправлення виявлених невідповідностей, розмістити відповідне повідомлення з вимогою про усунення деяких виявлених невідповідностей, а саме: 1. Довідка щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази (пункт 1.1 Додатку 2 до тендерної документації) – завантажити повний пакет документів, включаючи переклад українською мовою видаткових накладних та акту, викладених іншою мовою, аніж мова, передбачена тендерною документацією. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону було виявлено, що вона не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації, а саме: 1. Забезпечення тендерної пропозиції (пункт 2 Розділу ІІІ тендерної документації) – не надано жодного документу. 2. Реєстр наданих документів (пункт 1.1. Розділу ІІІ тендерної документації) – реєстр не наданий. 3. Лист-гарантія щодо дотримання заходів із захисту довкілля (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – лист-гарантія не містить перелік відповідних заходів. 4. Гарантійний лист щодо виконання робіт у відповідності до діючих будівельних норм та стандартів України (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – складений не за вимогами тендерної документації. 5. Згода із виконанням переліку та обсягу робіт (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – не наданий окремий файл у вигляді «відомості обсягів робіт». 6. Підтвердження наявності власного або орендованого ліцензованого програмного комплексу АВК-5 або взаємодіючої з ним ліцензійної програми (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – не надано жодного документу. 7. Заповнений проєкт договору із додатками (пункт 4 Розділу VІ тендерної документації) – не надано жодного документу. 8. Довідка про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт (підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації) – документи надано не в повному обсязі. 9. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації) – документи надано не в повному обсязі. 10. Копія діючої ліцензії (підпункт 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано жодного документу. 11. Сертифікат ISO 9001:2015 (підпункт 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано. 12. Довідка про наявність або відсутність зауважень за надані послуги/виконані роботи; про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам/попередньої оплати за надані послуги/виконані роботи за бюджетні кошти (підпункт 6 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надана. 13. Сертифікат ISO 37001 (підпункт 9 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано. 14. Копія антикорупційної програми (підпункт 10 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надана. Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» по закупівлі «Роботи по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс)» (ID: UA-2021-06-22-012183-c) були наявні невідповідності, які не підпадають під сферу дії вищевказаних норм пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», але пунктом 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена вимога щодо обов’язку замовника відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерну пропозицію ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» було відхилено на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Після завантаження учасником ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» в установлені строки до електронної системи закупівель документів з усуненими невідповідностями, які були виявлені під час розгляду пропозиції згідно розміщеного замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, під час повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону, було виявлено, що вона відповідає вимогам та критеріям тендерної документації. Тому, було прийнято рішення допустити до участі в електронному аукціоні тендерну пропозицію ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» по закупівлі «Роботи по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс)» (ID: UA-2021-06-22-012183-c), про що складено протокол від 27.07.2021 № 29 (додається). Щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. Відповідно до Положення про тендерний комітет департаменту, затвердженого наказом департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації від 26.08.2016 № 24, відповідальною за оприлюднення інформації про закупівлю є секретар тендерного комітету – Сачава О.І., за 20.07.2021 по 30.07.2021 включно – Омелюх В.Г. Враховуючи викладене, Замовником – департаментом житлово-комунального господарства Донецької обласної адміністрації, при оголошенні та проведенні закупівлі робіт по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс) (ID: UA-2021-06-22-012183-c) було дотримано усіх вимог та норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель 02.12.2021 подано до Донецького окружного адміністративного суду. Копії позову 02.12.2021 відправлено сторонам відповідно до чинного законодавства.