Zakupki.ua Реєстрація Вхід
  • 0 800 30-74-85

    З 8 до 18 по буднях

  • Семінари Prozorro
  • Вебінари Zakupki.UA
  • Законодавство
  • Питання і Відповіді
  • Інструкції користувачам
  • Служба підтримки
  • Моніторинг Держзакупівель
  • Регламент
0 800 30-74-85
  • Реєтрація
  • Вхід
Офіційний майданчик Prozorro
Державні закупівлі Плани Відбори Замовники Постачальники Prozorro Market

Повідомлення менеджеру

Відгук менеджеру

СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!

Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати

Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",

для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:

  • прийняти (акцептувати) Пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАКУПІВЛІ ЮА" укласти Договір про надання послуг (приєднатися до Договору) шляхом здійснення оплати з власного поточного (розрахункового) рахунку за наданим Оператором рахунком, відповідно до умов Договору;
  • пройти ідентифікацію та отримати від Оператора доступ до електронної системи закупівель.

Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.


З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua

class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу

Розмір файлу не повинен перевищувати 45 Мб
Головна > Державні закупівлі > Будівництво > Будівельні роботи та послуги

Умови
  • Оскарження ()
  • Ціни конкурентів
  • Моніторинг
  • ... Моніторинг
  • Умови
  • Оскарження (0)
  • Ціни конкурентів
  • Моніторинг
  • ...
    Моніторинг

Очікувана вартість

1 930 710.40 UAH

Замовник

Комунальне підприємство "Чисте місто" Козятинської міської ради
Переглянути контракт
Безкоштовне
онлайн-оформлення
довідки про відсутність
судимості
Оформити Як оформити довідку

Тарифи

Бюджет лоту Вартість участі
До 20 000 грн.
20 40 грн.
До 50 000 грн.
142 80 грн.
До 200 000 грн.
408 00 грн.
До 1 млн. грн.
612 00 грн.
До 4 млн. грн.
2040 00 грн.
Від 4 млн. грн.
4080 00 грн.

Технічні роботи

На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.

Якщо вам потрібна допомога, телефонуйте нам за номером
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.

Скільки повернеться

Розмір пропозиції Сума к поверненню
До 20 000 грн.
3383 00 грн.
До 50 000 грн.
3281 00 грн.
До 200 000 грн.
3060 00 грн.
До 1 млн. грн.
2890 00 грн.
До 4 млн. грн.
1700 00 грн.
Від 4 млн. грн.
0 00 грн.

Перевірка документації

Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.

Для чого потрібна перевірка документів
Замовники шукають в документах учасників невідповідності з їх вимогами. Їх мета — будь-якою ціною позбутися конкурентів і пропхати свого постачальника. На жаль, законною причиною для відхилення може стати як орфографічна помилка, так і неописана формальність. Поставтеся уважно до підготовці документації, щоб не давати приводів відхилити вашу пропозицію.
 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження умов закупівлі

Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Оскарження результатів

 

Юрист зв’яжеться з вами протягом години

Переговорна процедура (cкорочена)

Завершена закупівля

Знайдено порушення


Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування по вул. Дружби, 59а в смт. Залізничне, м.Козятин Вінницької області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Результати

Учасник
Пропозиція з ПДВ
Результат
Учасник

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-ФОРЕСТ ЮА"


Пропозиція з ПДВ
Остаточна ціна
1 930 710.40 UAH

Результат
Переможець 24 груд. 2021, 14:10

Контакти

Документи

Код ЄДРПОУ 41993465
Поштова адреса 10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, Богунський район ПРОВУЛОК 1-Й ІПОДРОМНИЙ будинок 15-А
Суб'єкт господарювання Суб'єкт середнього підприємництва
Ім'я Оксана Кобець
Телефон 380674441492
Ел. пошта

Документи рішення

Завантажити архівом

Договір

Завантажити архівом

Загальна інформація

Ідентифікаційний номер UA-2021-12-24-011916-c
Електронний цифровий підпис
Накладено
Очікувана вартість закупівлі 1 930 710.40 UAH з ПДВ

Обгрунтування застосування

Умови застосування: Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обгрунтування: Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря, відсутність теплопостачання та зниження нічної температури в закладах соціальної сфери міста Козятина, де температурний режим в приміщеннях не відповідає санітарним нормам. Такі дії теплопостачальних компаній (відсутність теплопостачання) призвели до зриву опалювального сезону 2021/2022 років та відповідно до зриву навчального процесу у закладах освіти, зриву лікувального процесу у закладах охорони здоров’я, а також становлять безпосередню загрозу життю та здоров’ю людей. Теплопостачання відсутнє на 12 об’єктах соціальної сфери. Порушено нормальні умови життєдіяльності 613 осіб ( тривалістю більше 5 діб), оскільки не можливо забезпечити працівників бюджетних закладів та відвідувачів тепловою енергією. Збитки від вище зазначеної надзвичайної ситуації перевищують 0,5 тисяч мінімальних розмірів заробітної плати. Керуючись Протоколом позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області №23 від 15.10.2021, протоколом №26 від 05.11.2021, протоколом №28 від 30.11.2021 року, та протоколом засідання №21-21 від 14.12.2021р. Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій, якими визнано ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю забезпечення теплопостачання бюджетним закладам соціальної сфери на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області, а саме: порушення життєдіяльності 613 осіб (тривалістю більше 5 діб) та неможливістю забезпечення працівників бюджетних закладів та відвідувачів тепловою енергією та завдання значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною ситуацією. Надзвичайну ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю теплопостачання соціальним закладам міста Козятина на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, відповідно до Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010, пункту 6 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004р.№ 368, класифікувати, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код НС 10820 - НС унаслідок аварій в теплових мережах (системах гарячого водопостачання) холодної пори року місцевого рівня. Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Дати

Дата останніх змін 30 грудня, 15:23

Предмети закупівлі

Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування по вул. Дружби, 59а в смт. Залізничне, м.Козятин Вінницької області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

1 роботи

Адреса поставки: Відповідно до документації

Строк: до 15.04.2022 00:00

Тип предмета закупівлі: Роботи

Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація

Документи закупівлі Завантажити архівом

Умови оплати

дата виставлення рахунку

Перед початком робіт Замовник може сплачувати Підряднику попередню оплату на підставі рахунку-фактури для виконання робіт по Об'єкту у розмірі що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). Попередня оплата здійснюється протягом 30 календарних днів від дати наданого рахунку-фактури шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.

Тип оплати: Аванс

Період: 30 календарних днів

Розмір оплати: 30.00%

виконання робіт

Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт по Об'єкту (Форми – КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по Об'єкту (Форми – КБ-3), згідно фактично виконаних робіт по Об'єкту протягом 10 календарних днів.

Тип оплати: Пiсляоплата

Період: 10 календарних днів

Розмір оплати: 70.00%

Інформація про замовника

Назва організації Комунальне підприємство "Чисте місто" Козятинської міської ради
Код ЄДРПОУ 41181994
Поштова адреса 22100, Україна, Вінницька область, місто Козятин, вул. Довженка, 2А
Ім'я Тетяна Гайдучок
Телефон +380434222262
Ел. пошта chustemisto@ukr.net

Схожі тендери

Банківська гарантія

Замовник вимагає надати разом з пропозицією банківську гарантію, щоб бути впевненим в виконанні зобов'язань учасником. Ми допоможемо оформити банківську гарантію за 2 години без депозитів, застав і нотаріального завірення.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Eкспертна допомога

Проконсультуємо з організаційних і правових питань.
Підготуємо документи для участі в тендері. Проаналізуємо пропозицію і порадимо, як збільшити шанси на перемогу.

Уточнимо деталі та відповімо на питання

Київ, вулиця Кожум’яцька,

будинок 12-Г

0 800 30-74-85

З 8 до 19

З будь-яких питань

support@zakupki.com.ua

arrow_down
  • Укр
  • Eng

© 2023, ТОВ "ЗАКУПІВЛІ:ЮА"

Розроблено в bitsoftware

Безкоштовний звіт
з аналізом будівельних закупівель в Prozorro

icon-category
background
  • Аналіз найбільш впливових конкурентів та найактивніших замовників
  • Сезонність торгів
  • Аналіз регіонів
  • Статистика проведених закупівель

Отримати звіт Інша галузь

Безкоштовний звіт по галузі


Галузь


Отримати звіт

Підтвердіть ел. пошту

Відправили лист з посиланням для активації акаунта

на 

Зрозуміло