0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 930 710.40 UAH
Знайдено порушення
Дата: 5 лип. 08:57
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
на запит 04.07.2022 року на підставі наказу №196 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг переговорної процедури закупівлі «Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування по вул. Дружби, 59а в смт. Залізничне, м.Козятин Вінницької області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-24-011916-c) (надалі по тексту – Закупівля № UA-2021-12-24-011916-c). 05.07.2022 року Західним офісом ДАСУ було надіслано запит Замовнику – КП «Чисте місто» Козятинської міської ради (надалі по тексту - КП) щодо надання пояснень (надалі по тексту - Запит). На виконання вимоги надаємо наступні пояснення. 1. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі: Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря, відсутність теплопостачання та зниження нічної температури в закладах соціальної сфери, де температурний режим в приміщеннях не відповідав санітарним нормам. Такі дії теплопостачальних компаній (відсутність теплопостачання) призвели до зриву опалювального сезону 2021/2022 років та відповідно до зриву навчального процесу у закладах освіти, зриву лікувального процесу у закладах охорони здоров’я, а також становлять безпосередню загрозу життю та здоров’ю людей. Теплопостачання було відсутнє на 12 об’єктах соціальної сфери. Порушено нормальні умови життєдіяльності 613 осіб ( тривалістю більше 5 діб), оскільки не можливо було забезпечити працівників бюджетних закладів та відвідувачів тепловою енергією. Збитки від вище зазначеної надзвичайної ситуації перевищують 0,5 тисяч мінімальних розмірів заробітної плати. Керуючись Протоколом позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області №23 від 15.10.2021, протоколом №26 від 05.11.2021, протоколом №28 від 30.11.2021 року, та протоколом засідання №21-21 від 14.12.2021р. Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій, якими визнано ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю забезпечення теплопостачання бюджетним закладам соціальної сфери на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області, а саме: порушення життєдіяльності 613 осіб (тривалістю більше 5 діб) та неможливістю забезпечення працівників бюджетних закладів та відвідувачів тепловою енергією та завдання значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною ситуацією. Надзвичайну ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю теплопостачання соціальним закладам міста Козятина на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, відповідно до Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010, пункту 6 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004р.№ 368, класифіковано, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код НС 10820 - НС унаслідок аварій в теплових мережах (системах гарячого водопостачання) холодної пори року місцевого рівня. Таким чином, у Замовника були наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про Публічні закупівлі». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури: 1) Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області №23 від 15.10.2021.2. 2) Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій №26 від 05.11.2021. 2) Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій №28 від 30.11.2021 року. 3). Протокол засідання Державної служби України з надзвичайних ситуацій Експертна комісія з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій № 21-21 від 14.12.2021. 2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення на 2021р. по об’єкту: «Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування по вул. Дружби, 59а в смт. Залізничне, м.Козятин Вінницької області Вінницької області», затверджений рішенням Козятинської 17(п) сесії міської ради 8 скликання 15.11.2021р. №669-VIIІ. Про перерозподіл видатків буджету Козятинської міської територіальної громади, та відповідно до розрахунків вартості будівельно-монтажних робіт зазначеної в проектно-кошторисній документації . 3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який є складовою проектно-кошторисної документації, та Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом. 4. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: КП «Чисте місто» Козятинської міської ради немає особистого веб-сайту. Веб-сайт Козятинської міської ради https://komr.gov.ua Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури: 1) Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області №23 від 15.10.2021. 2) Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій №26 від 05.11.2021. 3) Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій №28 від 30.11.2021 року. 4) Протокол засідання Державної служби України з надзвичайних ситуацій Експертна комісія з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій № 21-21 від 14.12.2021. 5) Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом серія ЕПГ, № 003933 від 24 листопада 2021р. 6) Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. 7) Рішення Козятинської міської ради Вінницької області 17 (п) сесії 8 скликання 15.11.2021року № 669-VIII
на запит 04.07.2022 року на підставі наказу №196 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг переговорної процедури закупівлі «Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування по вул. Дружби, 59а в смт. Залізничне, м.Козятин Вінницької області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-24-011916-c) (надалі по тексту – Закупівля № UA-2021-12-24-011916-c). 05.07.2022 року Західним офісом ДАСУ було надіслано запит Замовнику – КП «Чисте місто» Козятинської міської ради (надалі по тексту - КП) щодо надання пояснень (надалі по тексту - Запит). На виконання вимоги надаємо наступні пояснення. 1. Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі: Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря, відсутність теплопостачання та зниження нічної температури в закладах соціальної сфери, де температурний режим в приміщеннях не відповідав санітарним нормам. Такі дії теплопостачальних компаній (відсутність теплопостачання) призвели до зриву опалювального сезону 2021/2022 років та відповідно до зриву навчального процесу у закладах освіти, зриву лікувального процесу у закладах охорони здоров’я, а також становлять безпосередню загрозу життю та здоров’ю людей. Теплопостачання було відсутнє на 12 об’єктах соціальної сфери. Порушено нормальні умови життєдіяльності 613 осіб ( тривалістю більше 5 діб), оскільки не можливо було забезпечити працівників бюджетних закладів та відвідувачів тепловою енергією. Збитки від вище зазначеної надзвичайної ситуації перевищують 0,5 тисяч мінімальних розмірів заробітної плати. Керуючись Протоколом позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області №23 від 15.10.2021, протоколом №26 від 05.11.2021, протоколом №28 від 30.11.2021 року, та протоколом засідання №21-21 від 14.12.2021р. Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій, якими визнано ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю забезпечення теплопостачання бюджетним закладам соціальної сфери на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області, а саме: порушення життєдіяльності 613 осіб (тривалістю більше 5 діб) та неможливістю забезпечення працівників бюджетних закладів та відвідувачів тепловою енергією та завдання значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною ситуацією. Надзвичайну ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю теплопостачання соціальним закладам міста Козятина на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, відповідно до Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010, пункту 6 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2004р.№ 368, класифіковано, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код НС 10820 - НС унаслідок аварій в теплових мережах (системах гарячого водопостачання) холодної пори року місцевого рівня. Таким чином, у Замовника були наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про Публічні закупівлі». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури: 1) Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області №23 від 15.10.2021.2. 2) Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій №26 від 05.11.2021. 2) Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій №28 від 30.11.2021 року. 3). Протокол засідання Державної служби України з надзвичайних ситуацій Експертна комісія з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій № 21-21 від 14.12.2021. 2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення на 2021р. по об’єкту: «Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування по вул. Дружби, 59а в смт. Залізничне, м.Козятин Вінницької області Вінницької області», затверджений рішенням Козятинської 17(п) сесії міської ради 8 скликання 15.11.2021р. №669-VIIІ. Про перерозподіл видатків буджету Козятинської міської територіальної громади, та відповідно до розрахунків вартості будівельно-монтажних робіт зазначеної в проектно-кошторисній документації . 3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який є складовою проектно-кошторисної документації, та Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом. 4. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: КП «Чисте місто» Козятинської міської ради немає особистого веб-сайту. Веб-сайт Козятинської міської ради https://komr.gov.ua Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури: 1) Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області №23 від 15.10.2021. 2) Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій №26 від 05.11.2021. 3) Протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій №28 від 30.11.2021 року. 4) Протокол засідання Державної служби України з надзвичайних ситуацій Експертна комісія з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій № 21-21 від 14.12.2021. 5) Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом серія ЕПГ, № 003933 від 24 листопада 2021р. 6) Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. 7) Рішення Козятинської міської ради Вінницької області 17 (п) сесії 8 скликання 15.11.2021року № 669-VIII
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит 04.07.2022 року на підставі наказу №196 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг переговорної процедури закупівлі «Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування по вул. Дружби, 59а в смт. Залізничне, м.Козятин Вінницької області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-24-011916-c) (надалі по тексту – Закупівля № UA-2021-12-24-011916-c). 11.07.2022 року Західним офісом ДАСУ було надіслано запит Замовнику – КП «Чисте місто» Козятинської міської ради (надалі по тексту - КП) щодо надання пояснень (надалі по тексту - Запит). На виконання вимоги надаємо наступні пояснення. Так, розпорядженням Козятинського міського голови від 08.10.2021р. № 506-р «Про початок опалювального сезону в м. Козятині» у зв’язку із стрімким пониженням середньодобової температури повітря (нижче +8оС протягом трьох діб) прийнято рішення щодо початку опалювального сезону на території Козятинської міської територіальної громади з 10 жовтня 2021 року. Однак, 15.10.2021р. комісією з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області було встановлено, що з чотирьох теплопостачальних організацій на території громади (ТОВ «Вінниця - облтеплоенерго», ТОВ «Вінниця - теплоенерго», ТОВ «Вінницькі теплові мережі», ТОВ «Козятинбуд») розпочали подачу теплової енергії до споживачів лише ТОВ «Козятинбуд». Решта суб’єктів господарювання (ТОВ «Вінниця - облтеплоенерго», ТОВ «Вінниця - теплоенерго», ТОВ «Вінницькі теплові мережі») не розпочали подачу теплової енергії до споживачів, не виконали рішення міської комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (протокол від 12.10.2021р. № 22) щодо негайного початку опалювального сезону. Такі дії теплопостачальників призвели до зриву опалювального сезону 2021 – 2022 років. Тому комісією з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області було визначено ситуацію, що склалася у зв’язку із відсутністю теплопостачання на осінньо – зимовий період 2021 – 2022 роки порушенням нормальних умов життєдіяльності та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю отримувачів послуг, відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною ситуацією. Таку надзвичайну ситуацію попередньо було класифіковано як надзвичайну ситуацію техногенного характеру місцевого рівня. Крім того, комісією з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області було зобов’язано Комунальне підприємство «Чисте місто» Козятинської міської ради (протокол №23 від 15.10.2021р.): 1) забезпечити доступ до приміщень шляхом відкриття механічним способом дверей котелень, які перебувають на балансі підприємства, та провести запуск опалювальних котлів та подати теплову енергію до споживачів; 2) визначити порядок роботи котелень, забезпечити їх персоналом, паливом тощо. В подальшому, на засіданні експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій було підтверджено протокольне рішення комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області (протокол № 23 від 15.10.2021р.) стосовно кваліфікації ситуації, що склалася у зв’язку з відсутністю теплопостачання як надзвичайної ситуації техногенного характеру місцевого рівня (протокол № 21-21 від 14.12.2021р.). Фактично відбулося виникнення нагальної потреби здійснити закупівлю у зв’язку із виникненням особливих економічних / соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Разом з тим, задля забезпечення повноцінного надання послуг із теплопостачання соціальним об’єктам міста була необхідність у закупівлі робіт із проведення капітального ремонту приміщення котельні зі встановленням відповідного обладнання. Враховуючи викладене та керуючись п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою негайної ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, замовником прийнято рішення здійснити закупівлі робіт із застосуванням переговорної процедури закупівлі. При цьому, задля визначення очікуваної вартості предмета закупівлі необхідно було замовити проектно – кошторисну документацію по об’єкту та отримати позитивний висновок експертної установи, який фактично отримано було лише в листопаді 2021 року. В подальшому відбулося затвердження фінансування даного виду робіт органом місцевого самоврядування. І лише після цього Замовник отримав змогу здійснити закупівлю робіт. Адже до моменту узгодження очікуваної вартості та затвердження коштів на даний вид робіт, Замовник не мав змоги не здійснити закупівлю, не розпочати закупівлю. В подальшому замовник, якби здійснював закупівлю робіт на умовах відкритої торгів, то це призвело б до зволікання в усуненні ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Тому замовником була застосована переговорна процедура закупівлі задля можливості приступити до виконання робіт з капітального ремонту котельні в найкоротші строки. Технічна документація до Договору на виконання капітального ремонту передбачала кілька етапів проведення капітального ремонту котельні із заміною котельного устаткування. Зокрема, було визначено: роботи були розпочаті згідно умов договору та був виконаний запуск діючого обладнання. З метою негайної ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та забезпечення відновлення теплопостачання в закладах соціальної сфери міста Козятина, в яких було відсутність теплопостачання, підрядником було в першу чергу виконано запуск діючого обладнання, що забезпечило досягти основного результату по невідкладній ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та забезпечення відновлення теплопостачання та належної його подачі в заклади соціальної сфери міста Козятина, в яких було відсутність теплопостачання. Однак, з об’єктивних причин не всі роботи були виконанні до 15.04.2022р., у зв’язку із військовою агресією російської федерації, яка спричинила зміни як в організації роботи виконавця робіт по договору, так і у можливості здійснення виконавцем робіт закупівель матеріалів та обладнання необхідних для проведення робіт на об’єкті, та в обмежених можливостях органу місцевого самоврядування здійснити фінансування задля оплати таких робіт з огляду на те, що воєнний стан зумовив зміну напрямку видатків. Вказані причини в своїй сукупності призвели до того, що було укладено додаткову угоду до договору та було продовжено строки виконання робіт. Датою закінчення виконання капітальних робіт було визначено 31.12.2022р., оскільки наявні наразі умови функціонування та існування країни в умовах війни, діючий воєнний стан позбавляють можливості як виконавця робіт так і замовника робіт спланувати як чіткі дотримання строків виконання робіт так і спроможності і органу місцевого самоврядування профінансувати здійснення оплати за вже виконанні роботи.
Пояснення на запит 04.07.2022 року на підставі наказу №196 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг переговорної процедури закупівлі «Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування по вул. Дружби, 59а в смт. Залізничне, м.Козятин Вінницької області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-24-011916-c) (надалі по тексту – Закупівля № UA-2021-12-24-011916-c). 11.07.2022 року Західним офісом ДАСУ було надіслано запит Замовнику – КП «Чисте місто» Козятинської міської ради (надалі по тексту - КП) щодо надання пояснень (надалі по тексту - Запит). На виконання вимоги надаємо наступні пояснення. Так, розпорядженням Козятинського міського голови від 08.10.2021р. № 506-р «Про початок опалювального сезону в м. Козятині» у зв’язку із стрімким пониженням середньодобової температури повітря (нижче +8оС протягом трьох діб) прийнято рішення щодо початку опалювального сезону на території Козятинської міської територіальної громади з 10 жовтня 2021 року. Однак, 15.10.2021р. комісією з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області було встановлено, що з чотирьох теплопостачальних організацій на території громади (ТОВ «Вінниця - облтеплоенерго», ТОВ «Вінниця - теплоенерго», ТОВ «Вінницькі теплові мережі», ТОВ «Козятинбуд») розпочали подачу теплової енергії до споживачів лише ТОВ «Козятинбуд». Решта суб’єктів господарювання (ТОВ «Вінниця - облтеплоенерго», ТОВ «Вінниця - теплоенерго», ТОВ «Вінницькі теплові мережі») не розпочали подачу теплової енергії до споживачів, не виконали рішення міської комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (протокол від 12.10.2021р. № 22) щодо негайного початку опалювального сезону. Такі дії теплопостачальників призвели до зриву опалювального сезону 2021 – 2022 років. Тому комісією з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області було визначено ситуацію, що склалася у зв’язку із відсутністю теплопостачання на осінньо – зимовий період 2021 – 2022 роки порушенням нормальних умов життєдіяльності та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю отримувачів послуг, відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною ситуацією. Таку надзвичайну ситуацію попередньо було класифіковано як надзвичайну ситуацію техногенного характеру місцевого рівня. Крім того, комісією з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області було зобов’язано Комунальне підприємство «Чисте місто» Козятинської міської ради (протокол №23 від 15.10.2021р.): 1) забезпечити доступ до приміщень шляхом відкриття механічним способом дверей котелень, які перебувають на балансі підприємства, та провести запуск опалювальних котлів та подати теплову енергію до споживачів; 2) визначити порядок роботи котелень, забезпечити їх персоналом, паливом тощо. В подальшому, на засіданні експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій було підтверджено протокольне рішення комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Козятинської міської ради Вінницької області (протокол № 23 від 15.10.2021р.) стосовно кваліфікації ситуації, що склалася у зв’язку з відсутністю теплопостачання як надзвичайної ситуації техногенного характеру місцевого рівня (протокол № 21-21 від 14.12.2021р.). Фактично відбулося виникнення нагальної потреби здійснити закупівлю у зв’язку із виникненням особливих економічних / соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Разом з тим, задля забезпечення повноцінного надання послуг із теплопостачання соціальним об’єктам міста була необхідність у закупівлі робіт із проведення капітального ремонту приміщення котельні зі встановленням відповідного обладнання. Враховуючи викладене та керуючись п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою негайної ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, замовником прийнято рішення здійснити закупівлі робіт із застосуванням переговорної процедури закупівлі. При цьому, задля визначення очікуваної вартості предмета закупівлі необхідно було замовити проектно – кошторисну документацію по об’єкту та отримати позитивний висновок експертної установи, який фактично отримано було лише в листопаді 2021 року. В подальшому відбулося затвердження фінансування даного виду робіт органом місцевого самоврядування. І лише після цього Замовник отримав змогу здійснити закупівлю робіт. Адже до моменту узгодження очікуваної вартості та затвердження коштів на даний вид робіт, Замовник не мав змоги не здійснити закупівлю, не розпочати закупівлю. В подальшому замовник, якби здійснював закупівлю робіт на умовах відкритої торгів, то це призвело б до зволікання в усуненні ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Тому замовником була застосована переговорна процедура закупівлі задля можливості приступити до виконання робіт з капітального ремонту котельні в найкоротші строки. Технічна документація до Договору на виконання капітального ремонту передбачала кілька етапів проведення капітального ремонту котельні із заміною котельного устаткування. Зокрема, було визначено: роботи були розпочаті згідно умов договору та був виконаний запуск діючого обладнання. З метою негайної ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та забезпечення відновлення теплопостачання в закладах соціальної сфери міста Козятина, в яких було відсутність теплопостачання, підрядником було в першу чергу виконано запуск діючого обладнання, що забезпечило досягти основного результату по невідкладній ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та забезпечення відновлення теплопостачання та належної його подачі в заклади соціальної сфери міста Козятина, в яких було відсутність теплопостачання. Однак, з об’єктивних причин не всі роботи були виконанні до 15.04.2022р., у зв’язку із військовою агресією російської федерації, яка спричинила зміни як в організації роботи виконавця робіт по договору, так і у можливості здійснення виконавцем робіт закупівель матеріалів та обладнання необхідних для проведення робіт на об’єкті, та в обмежених можливостях органу місцевого самоврядування здійснити фінансування задля оплати таких робіт з огляду на те, що воєнний стан зумовив зміну напрямку видатків. Вказані причини в своїй сукупності призвели до того, що було укладено додаткову угоду до договору та було продовжено строки виконання робіт. Датою закінчення виконання капітальних робіт було визначено 31.12.2022р., оскільки наявні наразі умови функціонування та існування країни в умовах війни, діючий воєнний стан позбавляють можливості як виконавця робіт так і замовника робіт спланувати як чіткі дотримання строків виконання робіт так і спроможності і органу місцевого самоврядування профінансувати здійснення оплати за вже виконанні роботи.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит 1.Переговорна процедура закупівлі передбачає публікацію інформації про закупівлю лише Замовником. Учасник не має технічної можливості подавати свою пропозицію і будь-які інші документи через електронну систему закупівель, тому всі документи подаються ним поза системою. Протокольним рішенням від 24.12.2021р. (що долучається) КП «Чисте місто» Козятинської міської ради, підтверджено що Учасником ТОВ «ЕКО-ФОРЕСТ ЮА», було надано всі необхідні документи, що вимагались в запрошені для участі у переговорній процедурі закупівлі від 22.12.2021р. №1086 (що долучається). Відповідно до ч.5 ст.17 ЗУ «Про Публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або до публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Замовником самостійно було здійснено перевірку інформації що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. Перевірку було здійснено за допомогою наступних відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним,: - Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково було переглянуто дані, які оприлюднюються на веб-порталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Щодо Учасника було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів),. Також було перевірено та виявлено відсутність щодо учасника застосованих санкцій у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції". За результатами перевірки, було виявлено, що у Замовника відсутні підстави для відмови учаснику в участі у переговорній процедурі у випадках передбачених частиною 1 ст. 17 Закону, а саме: замовник не має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; тендерна пропозиція подана учасником у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Таким чином пропозиція на переговори Учасника повністю відповідала вимогам запрошення та потребам Замовника. 2. Переможцем ТОВ «ЕКО-ФОРЕСТ ЮА», шляхом надання гарантійного листа від 24.12.2021 №15,15/1 (що долучається) з зазначенням підстав для відмови було підтверджено відсутність підстав , визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини 1 та ч.2 ст.17 Закону України «Про Публічні закупівлі», разом з Довідкою виданою Міністерством внутрішніх справ України стосовно Кобець О.А. (копія долучається). 3. На виконання вимог ч.2 ст.41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі», Переможцем під час укладання договору було надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, у вигляді належним чином завірених копії наказу про вступ на посаду директора за сумісництвом від 12.03.2018р. №1 (копія долучається) , належним чином завірена копія протоколу загальних зборів засновників (учасників) ТОВ «ЕКО-ФОРЕСТ ЮА» №1 від 12.03.2018 року (копія долучається) та довідка від 24.12.2021р.№15/2 щодо права підпису договору (копія долучається). Стосовно ненадання Переможцем ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, Переможцем ТОВ «ЕКО-ФОРЕСТ ЮА», було надано письмове пояснення від 24.12.2021р. №15/3. (що долучається).
Пояснення на запит 1.Переговорна процедура закупівлі передбачає публікацію інформації про закупівлю лише Замовником. Учасник не має технічної можливості подавати свою пропозицію і будь-які інші документи через електронну систему закупівель, тому всі документи подаються ним поза системою. Протокольним рішенням від 24.12.2021р. (що долучається) КП «Чисте місто» Козятинської міської ради, підтверджено що Учасником ТОВ «ЕКО-ФОРЕСТ ЮА», було надано всі необхідні документи, що вимагались в запрошені для участі у переговорній процедурі закупівлі від 22.12.2021р. №1086 (що долучається). Відповідно до ч.5 ст.17 ЗУ «Про Публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або до публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Замовником самостійно було здійснено перевірку інформації що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. Перевірку було здійснено за допомогою наступних відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним,: - Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково було переглянуто дані, які оприлюднюються на веб-порталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Щодо Учасника було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів),. Також було перевірено та виявлено відсутність щодо учасника застосованих санкцій у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції". За результатами перевірки, було виявлено, що у Замовника відсутні підстави для відмови учаснику в участі у переговорній процедурі у випадках передбачених частиною 1 ст. 17 Закону, а саме: замовник не має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; тендерна пропозиція подана учасником у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Таким чином пропозиція на переговори Учасника повністю відповідала вимогам запрошення та потребам Замовника. 2. Переможцем ТОВ «ЕКО-ФОРЕСТ ЮА», шляхом надання гарантійного листа від 24.12.2021 №15,15/1 (що долучається) з зазначенням підстав для відмови було підтверджено відсутність підстав , визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини 1 та ч.2 ст.17 Закону України «Про Публічні закупівлі», разом з Довідкою виданою Міністерством внутрішніх справ України стосовно Кобець О.А. (копія долучається). 3. На виконання вимог ч.2 ст.41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі», Переможцем під час укладання договору було надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, у вигляді належним чином завірених копії наказу про вступ на посаду директора за сумісництвом від 12.03.2018р. №1 (копія долучається) , належним чином завірена копія протоколу загальних зборів засновників (учасників) ТОВ «ЕКО-ФОРЕСТ ЮА» №1 від 12.03.2018 року (копія долучається) та довідка від 24.12.2021р.№15/2 щодо права підпису договору (копія долучається). Стосовно ненадання Переможцем ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, Переможцем ТОВ «ЕКО-ФОРЕСТ ЮА», було надано письмове пояснення від 24.12.2021р. №15/3. (що долучається).
інформація щодо усунення порушення (порушень) законодавства