На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 702 933.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У порядку визначеному особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та змінами від 30.12.2022 р. відповідно до Постанови № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-05-004994-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 травня, 15:00 |
Дата останніх змін | 25 травня, 15:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 702 933.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 18 514.66 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 18 514.67 UAH |
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі з утепленням горища та фасаду закладу дошкільної освіти «Росинка» Якушинецької сільської ради (заходи з енергозбереження) за адресою: Вінницька область, Вінницький район, с. Ксаверівка, вул. Соборна 1»1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39471123 |
---|---|
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 13, офіс 325 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Кривко |
Телефон | +380672385467 |
Ел. пошта | budspets.montaj@gmail.com |
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі Акту виконаних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, проміжними платежами в міру виконання робіт та надходження коштів з джерел фінансування.протягом 30 робочих днів з моменту підписання Акту виконаних робіт має зареєструвати фінансові зобов’язання в ДКСУ. Розрахунок за фактично виконані роботи здійснюється не пізніше закінчення бюджетного року. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетного призначення на фінансування робіт на свій рахунок. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів по мірі їх надходження із джерел фінансування. В залежності від реального фінансування видатків, можливе зменшення обсягів виконуваних робіт. Розрахунки між сторонами проводяться в національній валюті України - гривні. Вид розрахунків – безготівковий.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41996790 |
Поштова адреса | 23222, Україна, Вінницька область, село Якушинці, вулиця Новоселів, будинок 1 |
Ім'я |
Корнієнко Олена Володимирівна |
Телефон | 380973860842 |
Ел. пошта | finoks2021@ukr.net |