На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 482 508.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Знайдено порушення
Скасовано
5 серпня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 5 серпня, 00:02
Опис
порушено вимоги абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині надання роз’яснення на звернення від 14 липня 2023 року протягом трьох днів з дати його оприлюднення
Ідентифікаційний номер | UA-2023-07-13-010387-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 5 серпня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 482 508.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 22 412.54 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт частини даху з утепленням горищного перекриття Шпиківського ліцею Шпиківської селищної ради Тульчинського району Вінницької області по вул. Ліпіна,5 в смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області1 робота Адреса поставки: 23614, Україна, Вінницька область, смт. Шпиків, вул. Ліпіна, 5 Строк: до 31.12.2024 16:08 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45260000-7, Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи |
4.1. Після отримання письмового дозволу від ЗАМОВНИКА ПІДРЯДНИК, на свій страх і ризик, виконує всі роботи передбачені Договором, а ЗАМОВНИК оплачує за виконані роботи в межах фактичних надходжень у відповідному місяці кошторисних призначень, та календарного плану, відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу, подальші розрахунки будуть здійснюватись відповідно до додаткових угод. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі Акту виконаних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, проміжними платежами в міру виконання робіт та надходження коштів з джерел фінансування, протягом 7 банківських днів. 4.2. ПІДРЯДНИК визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання ЗАМОВНИКУ. ЗАМОВНИК зобов′язаний підписати подані ПІДРЯДНИКОМ документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3 днів з дня одержання. ЗАМОВНИК протягом 7 робочих днів з моменту підписання Акту виконаних робіт має зареєструвати фінансові зобов’язання в ДКСУ. Розрахунок за фактично виконані роботи здійснюється не пізніше закінчення бюджетного року. 4.3. ЗАМОВНИК може затримати проміжні платежі за роботи, виконані ПІДРЯДНИКОМ з порушенням будівельних норм і правил, проектних рішень на період усування виявлених порушень. 4.4. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті визначаються в порядку визначеному Державними будівельними нормами. 4.5. Розрахунки за виконані роботи з субпідрядниками здійснюються ПІДРЯДНИКОМ. 4.6. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетного призначення на фінансування робіт на свій рахунок. 4.7. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів по мірі їх надходження із джерел фінансування. В залежності від реального фінансування видатків, можливе зменшення обсягів виконуваних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Шпиківський ліцей Шпиківської селищної ради Тульчинського району Вінницької області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21723346 |
Поштова адреса | 23614, Україна, Вінницька область, смт Шпиків, вул. Ліпіна, 5 |
Ім'я |
Таранюк Василь Степанович ( ) |
Телефон | +380984787695 |
Ел. пошта | shpikovschool@ukr.net |