0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 482 508.80 UAH
Замовник
Шпиківський ліцей Шпиківської селищної ради Тульчинського району Вінницької області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 24 лип. 15:13
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Отримавши Ваш запит про надання пояснення, надаємо інформацію про наступне: 1) На виконання Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова), зокрема пункту 4-1, оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та розміщено на власному веб-сайті. Режим доступу прямого посилання на документ який містить зазначене обґрунтування: https://docs.google.com/document/d/12rH03RLAlv0yfzZpZPxNkXXqibd6vyY4/edit?usp=sharing&ouid=109371057665095749632&rtpof=true&sd=true Зауважимо, що вміст веб-сайту розміщуються на двох окремих ресурсах, які мають різні точки доступу, тобто адреси, зокрема дані про різні файли, які мають розширення розміщуються на сайті у вигляді прямих посилань на файлообмінник та описова частина сайту, тобто його інтерфейс розміщуються на іншому. Пряме посилання на сайт будь-якого замовника має адресу у вигляді трьох значних цифр розділених крапкою, зокрема IPv4 (англ. Internet Protocol version 4) та відображують фізичну адресу серверу який надає Хост (від англ. host - "власник, що приймає гостей") - будь-який пристрій , що надає сервіси формату " клієнт-сервер " в режимі сервера за інтерфейсами і унікально визначений на цих інтерфейсах. Тобто Замовник не є фактичним власником обладнання яке надає доступ до його сайту в мережі інтернет, крім того файли які розміщуються на його сайті, фактично не розміщені на ньому, а надані у вигляді прямих посилань на сторонні ресурси. З огляду на зазначене, а також і те, що Замовнику припинено надання Хосту для його сайту, без пояснення причин. Замовник надав пряме посилання на ресурс, який надає безперешкодний доступ до файлів, що були розміщені на сайті Замовника. Разом з цим, повідомляємо Вам, що інформація на підставі якої було визначено технічні та якісних характеристик предмета закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі була отримана зі зведеного кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва Капітальний ремонт частини даху з утепленням горищного перекриття Шпиківського ліцею Шпиківської селищної ради Тульчинського району Вінницької області по вул. Ліпіна,5 в смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області, а також Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281, зокрема очікувана вартість предмета закупівлі складається з вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, що в сумі становлять 4482508,80 грн. з ПДВ. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі ДК 021:2015:45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт частини даху з утепленням горищного перекриття Шпиківського ліцею Шпиківської селищної ради Тульчинського району Вінницької області по вул. Ліпіна, 5 в смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області) складає 1000000 гривень, що дорівнює обсягу асигнувань у 2023 році протягом якого передбачено виконання робіт на зазначеному об’єкті, відповідно до коштів місцевого бюджету Шпиківської ОТГ. Зазначимо, що Постанова не містить визначення мінімально допустимого змісту, що повинно входити до обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, внаслідок чого, можна прийти до висновку, що таким обґрунтуванням, може бути, будь яка інформація, що стосується технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2) Щодо не дотримання вимоги абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині надання роз’яснення на звернення від 14 липня 2023 року протягом трьох днів з дати його оприлюднення. Замовником було помилково визначено перебіг строку розгляду, протягом трьох днів з дати їх оприлюднення, трьома робочими днями замість трьома календарними. При цьому оскільки відповідно до частини першої статті 251 Цивільного Кодексу, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. З урахуванням того, що Замовник вважав саме робочі дні початком перебігу строку, перше число початку перебігу вважається перший після вихідного робочий день. Разом з цим, хоча Замовником і були порушені строки розгляду питання, відповідь була надана, всі порушені у зверненні питання були виконані з метою недискримінації учасників. У тендерну документацію внесені відповідні зміни, відповідно до пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, строк для подання тендерних пропозицій продовжено замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Таким чином всі потенційні учасники мали можливість ознайомитись зі змінами у тендерну документацію, тому їхні права на участь у даній закупівлі ніяким чином не були порушені.
Отримавши Ваш запит про надання пояснення, надаємо інформацію про наступне: 1) На виконання Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова), зокрема пункту 4-1, оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та розміщено на власному веб-сайті. Режим доступу прямого посилання на документ який містить зазначене обґрунтування: https://docs.google.com/document/d/12rH03RLAlv0yfzZpZPxNkXXqibd6vyY4/edit?usp=sharing&ouid=109371057665095749632&rtpof=true&sd=true Зауважимо, що вміст веб-сайту розміщуються на двох окремих ресурсах, які мають різні точки доступу, тобто адреси, зокрема дані про різні файли, які мають розширення розміщуються на сайті у вигляді прямих посилань на файлообмінник та описова частина сайту, тобто його інтерфейс розміщуються на іншому. Пряме посилання на сайт будь-якого замовника має адресу у вигляді трьох значних цифр розділених крапкою, зокрема IPv4 (англ. Internet Protocol version 4) та відображують фізичну адресу серверу який надає Хост (від англ. host - "власник, що приймає гостей") - будь-який пристрій , що надає сервіси формату " клієнт-сервер " в режимі сервера за інтерфейсами і унікально визначений на цих інтерфейсах. Тобто Замовник не є фактичним власником обладнання яке надає доступ до його сайту в мережі інтернет, крім того файли які розміщуються на його сайті, фактично не розміщені на ньому, а надані у вигляді прямих посилань на сторонні ресурси. З огляду на зазначене, а також і те, що Замовнику припинено надання Хосту для його сайту, без пояснення причин. Замовник надав пряме посилання на ресурс, який надає безперешкодний доступ до файлів, що були розміщені на сайті Замовника. Разом з цим, повідомляємо Вам, що інформація на підставі якої було визначено технічні та якісних характеристик предмета закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі була отримана зі зведеного кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва Капітальний ремонт частини даху з утепленням горищного перекриття Шпиківського ліцею Шпиківської селищної ради Тульчинського району Вінницької області по вул. Ліпіна,5 в смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області, а також Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281, зокрема очікувана вартість предмета закупівлі складається з вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, що в сумі становлять 4482508,80 грн. з ПДВ. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі ДК 021:2015:45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт частини даху з утепленням горищного перекриття Шпиківського ліцею Шпиківської селищної ради Тульчинського району Вінницької області по вул. Ліпіна, 5 в смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області) складає 1000000 гривень, що дорівнює обсягу асигнувань у 2023 році протягом якого передбачено виконання робіт на зазначеному об’єкті, відповідно до коштів місцевого бюджету Шпиківської ОТГ. Зазначимо, що Постанова не містить визначення мінімально допустимого змісту, що повинно входити до обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, внаслідок чого, можна прийти до висновку, що таким обґрунтуванням, може бути, будь яка інформація, що стосується технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2) Щодо не дотримання вимоги абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині надання роз’яснення на звернення від 14 липня 2023 року протягом трьох днів з дати його оприлюднення. Замовником було помилково визначено перебіг строку розгляду, протягом трьох днів з дати їх оприлюднення, трьома робочими днями замість трьома календарними. При цьому оскільки відповідно до частини першої статті 251 Цивільного Кодексу, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. З урахуванням того, що Замовник вважав саме робочі дні початком перебігу строку, перше число початку перебігу вважається перший після вихідного робочий день. Разом з цим, хоча Замовником і були порушені строки розгляду питання, відповідь була надана, всі порушені у зверненні питання були виконані з метою недискримінації учасників. У тендерну документацію внесені відповідні зміни, відповідно до пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, строк для подання тендерних пропозицій продовжено замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Таким чином всі потенційні учасники мали можливість ознайомитись зі змінами у тендерну документацію, тому їхні права на участь у даній закупівлі ніяким чином не були порушені.
Шпиківський ліцей Шпиківської селищної ради Тульчинського району Вінницької області надає інформацію щодо усунення порушень шляхом відміни закупівлі (протокол уповноваженої особи від 25.07.2023р. № 38 ), відкриті торги відмінено.