На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
63 125 962.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Здійснення моніторингу
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-20-008020-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 квітня, 16:08 |
Очікувана вартість закупівлі | 63 125 962.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 315 629.81 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 300 000.00 UAH |
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) на території КЗ "Бобрицький ліцей" Бобрицької сільської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с.Бобриця, вул. Аліменкова, 201 робота Адреса поставки: 19030, Україна, Черкаська область, с.Бобриця, вул. Аліменкова, 20 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 36476658 |
---|---|
Поштова адреса | 03062, Україна, м. Київ, вул. Екскаваторна, будинок 30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Назарова Тетяна |
Телефон | 380442237899 |
Ел. пошта | 703ten@ukr.net |
згідно пропозиції
Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 180 календарних днів, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник може пред’являти Замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в за виконані роботи згідно з договором. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом одного банківського дня з моменту завершення строку надання попередньої оплати. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру здійснюється одним платежем на цілі, що згідно з Договором передбачається надати протягом поточного бюджетного періоду на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 30 (Тридцяти) календарних днів з моменту виставлення такого рахунку.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку. Розрахунки за виконані роботи можуть проводитись повністю за виконані роботи або частково, шляхом проміжних платежів в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. До названих документів обов’язково надаються Замовнику документи щодо якості застосованих матеріалів та конструкцій та документи щодо підтвердження вартісних показників задіяних матеріально-технічних ресурсів У разі виявлення невідповідності робіт, пред'явлених для оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті. Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання Робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 10 (десяти) робочих днів з дня одержання. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат –форма № КБ-3. Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання вищевказаних документів згідно Плану фінансування робіт у разі надходження таких коштів з визначених для Замовника джерел фінансування на рахунок Замовника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОБРИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43084654 |
Поштова адреса | 19030, Україна, Черкаська область, с. Литвинець, ВУЛИЦЯ ГАЙДАМАЦЬКА, будинок 2 |
Ім'я |
Бабенко Анна Миколаївна |
Телефон | 380966505048 |
Ел. пошта | lytv_bobrosvita@ukr.net |