На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 231 977.76 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: Категорія замовника - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів, код ЄДРПОУ 25845655, Україна, 21036, м. Вінниця, вул. Листопада Антона, 2A Деталізований код (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-06-14-004215-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 червня, 18:00 |
Дата останніх змін | 17 липня, 13:39 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 231 977.76 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 24 червня, 11:45 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 26 159.89 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Могилів-Подільський – Отач»1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Учаснику, тендерна пропозиція якого за результатом електронного аукціону була визначена найкращою, було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, які зазначені у пункті 1 даного повідомлення, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно пункту 1.1. Додатку №1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі надав «Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» згідно Таблиці 1.1., з урахуванням мінімального переліку та кількості необхідної техніки, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі зазначеному у таблиці 1.1.1. У довідці зазначений автосамоскид для вивезення сміття разом з напівпричепом (DAF D.2/XF 440 FTG та STAS D2/S3 SA334K). На підтвердження права власності було надано сканкопію техпаспорта файл «Техпаспорт_.pdf» в якому вказана техніка не відповідає Таблиці 1.1 наданої Учасником. Також було надано оновлену сканкопію договору 2024-05/01 в якому зазначено використання автосамоскида DAF D.2/XF 440 FTG, що відповідає Таблиці 1.1., однак в жодних документах наданих Учасником немає підтвердження права власності або використання напівпричепа STAS D2/S3 SA334K. Згідно п.44. «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. Замовник відхиляє пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІКОН-Л"
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учаснику, тендерна пропозиція якого за результатом електронного аукціону була визначена найкращою, було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, які зазначені у пункті 1 даного повідомлення, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно пункту 1.1. Додатку №1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі надав «Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» згідно Таблиці 1.1., з урахуванням мінімального переліку та кількості необхідної техніки, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі зазначеному у таблиці 1.1.1. У довідці зазначений автосамоскид для вивезення сміття разом з напівпричепом (DAF D.2/XF 440 FTG та STAS D2/S3 SA334K). На підтвердження права власності було надано сканкопію техпаспорта файл «Техпаспорт_.pdf» в якому вказана техніка не відповідає Таблиці 1.1 наданої Учасником. Також було надано оновлену сканкопію договору 2024-05/01 в якому зазначено використання автосамоскида DAF D.2/XF 440 FTG, що відповідає Таблиці 1.1., однак в жодних документах наданих Учасником немає підтвердження права власності або використання напівпричепа STAS D2/S3 SA334K. Згідно п.44. «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. Замовник відхиляє пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІКОН-Л"
Код ЄДРПОУ | 39675320 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Вінницька область, місто Вінниця |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кутішевська Наталія Віталіївна |
Телефон | +380989286645 |
Ел. пошта | ricon@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3012305597 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Вінницька область, місто Вінниця |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Клімченко Андрій Іванович |
Телефон | +380996394652 |
Ел. пошта | fop1523@ukr.net |
Оплата Послуг здійснюється у межах одержаних коштів на казначейський рахунок Замовника шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України. У разі затримки фінансування, оплата наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів, з моменту отримання на свій рахунок коштів для їх фінансування. Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25845655 |
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Листопада Антона, 2A |
Ім'я |
Стрембіцький Віталій |
Телефон | 380432671305 |
Ел. пошта | tendersadvin@gmail.com |