0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 231 977.76 UAH
Знайдено порушення
Дата: 5 серп. 15:27
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 12.08.2024 року щодо процедури закупівлі Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Могилів-Подільський – Отач» номер UA-2024-06-14-004215-a надаємо інформацію та відповідні документи: 1. Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України №Н-175/17-00 від 07.05.2023 року, діючих нормативних документів, «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін», дефектного акту та кошторисного розрахунку. Очікувана вартість розрахована на період одного календарного року. Додатки до цього пункту: 1. Наказ Державного агентства; 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості (Дефектний акт, відомість обсягів робіт, відомість ресурсів, кошторисний розрахунок). 2. Щодо надання пояснення чому у пункті 17.3. Розділу 17. «Внесення змін у договір та його розірвання» Додатку №5 «Проект договору» тендерної документації одним із випадків внесення змін до істотних умов договору визначено: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення, оскільки предметом закупівлі є послуги. Відповідно пункту 19 Постанови 1178 від 12 жовтня 22 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону; 9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку. Відповідно абзацу першому пункту 10 Постанови 1178 від 12 жовтня 22 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей. Таким чином пункт 17.3. Розділу 17. «Внесення змін у договір та його розірвання» Додатку №5 «Проект договору» тендерної документації відповідає підпункту 2 пункту 19 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 року, а чіткого розділення вичерпного переліку істотних умов на товари роботи чи послуги у пункті 19 відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Постанови 1178 немає. Наявність пункту 17.3. Розділу 17. «Внесення змін у договір та його розірвання» Додатку №5 «Проект договору» тендерної документації не є порушенням, не може та не буде застосовуватися у договорі №63/24-М з ФОП Клімченко Андрій Іванович, оскільки в предметі договору відсутній товар(-и). Додатки до цього пункту: 3. Проект договору; 4. Договір 63 24-М. 3. Щодо виконання учасником ФОП Клімченко Андрій Іванович, якого обрано переможцем торгів, вимог тендерної документації в частині надання відповідних довідок, листів та документів, що містять інформацію у відповідності до вимог підпунктів 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. та 1.6. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації. Учасник ФОП Клімченко Андрій Іванович виконав умови тендерної документації відповідності до вимог підпунктів 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. та 1.6. пункту 1 Додатку 2 шляхом надання відповідних документів у своїй пропозиції, а саме: 1.2. Чинний дозвіл та/або ліцензія та/або тимчасова декларація (на період дії воєнного стану в Україні відповідно ПКМУ від 18.03.2022 р. № 314) на провадження певного виду господарської діяльності або виконання робіт/надання послуг (згідно предмету закупівлі), якщо отримання такого дозволу та/або ліцензії та/або тимчасової декларації на провадження такого виду діяльності або виконання робіт/надання послуг передбачено законодавством (Довідка 16/06-24 від 21.06.2024 року файл «Довідки учасника.pdf»); 1.3. Гарантійний лист про те, що Учасник процедури закупівлі: - підтверджує застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг/виконання робіт/постачання товарів (Гарантійний лист 03/06-24 від 21.06.2024 року файл «Лист-захист довк..pdf»); - ознайомлений із тендерною документацією та погоджується із викладеними у ній умовами проведення закупівлі (Гарантійний лист 04/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - визначає строк дії своєї тендерної пропозиції - 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (Гарантійний лист 05/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - у разі визначення його переможцем, надати послуги/виконати роботи/поставити товари по предмету закупівлі, згідно Технічного завдання/Специфікації, за кінцеву ціну, подану учасником процедури закупівлі на електронному аукціоні (Гарантійний лист 06/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - у разі визначення його переможцем, згоден з умовами зазначеними в проекті договору та додатками до нього та бере на себе зобов’язання підписати Договір за результатами процедури закупівлі на умовах, передбачених Проектом договору (Гарантійний лист 07/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, свідоцтв, висновків (у тому числі експортних та імпортних) на послуги/роботи/ товари, які пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання (Гарантійний лист 08/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - що витрати Учасника процедури закупівлі, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися) (Гарантійний лист 09/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - за надання завідомо недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі та його посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України (Гарантійний лист 10/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»);. 1.4. Лист-згоду про те, що Учасник процедури закупівлі: - погоджується щодо можливості застосування оперативно - господарських санкцій до Учасника – переможця процедури (Гарантійний лист 11/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - погоджується на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних уповноваженої особи Учасника, яка підписала тендерну пропозицію (Лист-згода 12/06-24 від 21.06.2024 року файл «Згода на обробку даних.pdf»). 1.5. Під час подання тендерної пропозиції Учасники враховують положення пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Якщо товари (товари в складі надання послуг/виконання робіт, що в кінцевому результаті перейдуть на баланс Замовника) не підпадають під пункт 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Учасник надає довідку у довільній формі, в іншому випадку – довідку, в якій зазначається ступінь локалізації кожного товару (Довідка 13/06-24 від 21.06.2024 року файл «Довідки учасника.pdf»). 1.6. Довідка у довільній формі, що до учасника не застосовувалися санкції відповідно до Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 року №1664-VII, Указів Президента України та рішень РНБО України, діючих на дату подання пропозиції (Довідка 14/06-24 від 21.06.2024 року файл «Довідки учасника.pdf»). Додатки до цього пункту: 5. Довідки учасника; 6. Лист-захист довкілля; 7. Листи учасника; 8. Згода на обробку даних. 4. Щодо виконання учасником ФОП Клімченко Андрій Іванович, якого обрано переможцем торгів, вимог тендерної документації в частині надання договірної ціни відповідно до вимог діючих нормативних документів у визначений законодавством термін для підписання договору про закупівлю (пункт 3 Додатку 2). Учасник ФОП Клімченко Андрій Іванович, якого обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації шляхом надання договірної ціни відповідно до пункту 3 Додатку 2 у визначений законодавством термін для підписання договору про закупівлю. Додатки до цього пункту: 9. Договірна ціна.
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 12.08.2024 року щодо процедури закупівлі Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Могилів-Подільський – Отач» номер UA-2024-06-14-004215-a надаємо інформацію та відповідні документи: 1. Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі Наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України №Н-175/17-00 від 07.05.2023 року, діючих нормативних документів, «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін», дефектного акту та кошторисного розрахунку. Очікувана вартість розрахована на період одного календарного року. Додатки до цього пункту: 1. Наказ Державного агентства; 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості (Дефектний акт, відомість обсягів робіт, відомість ресурсів, кошторисний розрахунок). 2. Щодо надання пояснення чому у пункті 17.3. Розділу 17. «Внесення змін у договір та його розірвання» Додатку №5 «Проект договору» тендерної документації одним із випадків внесення змін до істотних умов договору визначено: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення, оскільки предметом закупівлі є послуги. Відповідно пункту 19 Постанови 1178 від 12 жовтня 22 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону; 9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку. Відповідно абзацу першому пункту 10 Постанови 1178 від 12 жовтня 22 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей. Таким чином пункт 17.3. Розділу 17. «Внесення змін у договір та його розірвання» Додатку №5 «Проект договору» тендерної документації відповідає підпункту 2 пункту 19 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 року, а чіткого розділення вичерпного переліку істотних умов на товари роботи чи послуги у пункті 19 відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Постанови 1178 немає. Наявність пункту 17.3. Розділу 17. «Внесення змін у договір та його розірвання» Додатку №5 «Проект договору» тендерної документації не є порушенням, не може та не буде застосовуватися у договорі №63/24-М з ФОП Клімченко Андрій Іванович, оскільки в предметі договору відсутній товар(-и). Додатки до цього пункту: 3. Проект договору; 4. Договір 63 24-М. 3. Щодо виконання учасником ФОП Клімченко Андрій Іванович, якого обрано переможцем торгів, вимог тендерної документації в частині надання відповідних довідок, листів та документів, що містять інформацію у відповідності до вимог підпунктів 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. та 1.6. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації. Учасник ФОП Клімченко Андрій Іванович виконав умови тендерної документації відповідності до вимог підпунктів 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. та 1.6. пункту 1 Додатку 2 шляхом надання відповідних документів у своїй пропозиції, а саме: 1.2. Чинний дозвіл та/або ліцензія та/або тимчасова декларація (на період дії воєнного стану в Україні відповідно ПКМУ від 18.03.2022 р. № 314) на провадження певного виду господарської діяльності або виконання робіт/надання послуг (згідно предмету закупівлі), якщо отримання такого дозволу та/або ліцензії та/або тимчасової декларації на провадження такого виду діяльності або виконання робіт/надання послуг передбачено законодавством (Довідка 16/06-24 від 21.06.2024 року файл «Довідки учасника.pdf»); 1.3. Гарантійний лист про те, що Учасник процедури закупівлі: - підтверджує застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг/виконання робіт/постачання товарів (Гарантійний лист 03/06-24 від 21.06.2024 року файл «Лист-захист довк..pdf»); - ознайомлений із тендерною документацією та погоджується із викладеними у ній умовами проведення закупівлі (Гарантійний лист 04/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - визначає строк дії своєї тендерної пропозиції - 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (Гарантійний лист 05/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - у разі визначення його переможцем, надати послуги/виконати роботи/поставити товари по предмету закупівлі, згідно Технічного завдання/Специфікації, за кінцеву ціну, подану учасником процедури закупівлі на електронному аукціоні (Гарантійний лист 06/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - у разі визначення його переможцем, згоден з умовами зазначеними в проекті договору та додатками до нього та бере на себе зобов’язання підписати Договір за результатами процедури закупівлі на умовах, передбачених Проектом договору (Гарантійний лист 07/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, свідоцтв, висновків (у тому числі експортних та імпортних) на послуги/роботи/ товари, які пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання (Гарантійний лист 08/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - що витрати Учасника процедури закупівлі, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися) (Гарантійний лист 09/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - за надання завідомо недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі та його посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України (Гарантійний лист 10/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»);. 1.4. Лист-згоду про те, що Учасник процедури закупівлі: - погоджується щодо можливості застосування оперативно - господарських санкцій до Учасника – переможця процедури (Гарантійний лист 11/06-24 від 21.06.2024 року файл «Листи учасника.pdf»); - погоджується на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних уповноваженої особи Учасника, яка підписала тендерну пропозицію (Лист-згода 12/06-24 від 21.06.2024 року файл «Згода на обробку даних.pdf»). 1.5. Під час подання тендерної пропозиції Учасники враховують положення пункту 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Якщо товари (товари в складі надання послуг/виконання робіт, що в кінцевому результаті перейдуть на баланс Замовника) не підпадають під пункт 61 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Учасник надає довідку у довільній формі, в іншому випадку – довідку, в якій зазначається ступінь локалізації кожного товару (Довідка 13/06-24 від 21.06.2024 року файл «Довідки учасника.pdf»). 1.6. Довідка у довільній формі, що до учасника не застосовувалися санкції відповідно до Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 року №1664-VII, Указів Президента України та рішень РНБО України, діючих на дату подання пропозиції (Довідка 14/06-24 від 21.06.2024 року файл «Довідки учасника.pdf»). Додатки до цього пункту: 5. Довідки учасника; 6. Лист-захист довкілля; 7. Листи учасника; 8. Згода на обробку даних. 4. Щодо виконання учасником ФОП Клімченко Андрій Іванович, якого обрано переможцем торгів, вимог тендерної документації в частині надання договірної ціни відповідно до вимог діючих нормативних документів у визначений законодавством термін для підписання договору про закупівлю (пункт 3 Додатку 2). Учасник ФОП Клімченко Андрій Іванович, якого обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації шляхом надання договірної ціни відповідно до пункту 3 Додатку 2 у визначений законодавством термін для підписання договору про закупівлю. Додатки до цього пункту: 9. Договірна ціна.
Відповідно пункту 8 статті 8 ЗУ Про публічні закупівлі Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Як було раніше зазначено у відповіді на запит Держаудитслужби України пункт 17.3. Розділу 17. «Внесення змін у договір та його розірвання» Додатку №5 «Проект договору» тендерної документації відповідає підпункту 2 пункту 19 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 року, а чіткого розділення вичерпного переліку істотних умов на товари роботи чи послуги у пункті 19 відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Постанови 1178 немає. При виконанні умов договору сторонами застосовуються ті з них, які необхідні в залежності від обставин, що виникають. На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-14-004215-a повідомляємо, що уповноважені особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області у подальшому врахують зауваження які вказані у висновку та пройдуть додаткове підвищення кваліфікації.