0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 727 000.00 UAH
Замовник
Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»
Контакти та закупівліЗавершено. Порушення не знайдено
Дата: 6 вер. 09:10
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із технічного переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» системою електронного адміністрування пального (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-08-009785-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоду від 29.06.2021 № 1-16/161 договору від 10.12.2020 №16/421. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення щодо процедури відкритих торгів по закупівлі: 45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального), UA-2020-09-08-009785-b, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу. По першому питанню: Надаємо інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, а саме: рішення тендерного комітету щодо можливості укладання додаткової угоди від 29.06.2021 № 1-16/161 до договору від 10.12.2020 №16/421, службові записки та листування (Додатки на 9 аркушах).
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення щодо процедури відкритих торгів по закупівлі: 45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального), UA-2020-09-08-009785-b, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу. По першому питанню: Надаємо інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, а саме: рішення тендерного комітету щодо можливості укладання додаткової угоди від 29.06.2021 № 1-16/161 до договору від 10.12.2020 №16/421, службові записки та листування (Додатки на 9 аркушах).
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із технічного переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» системою електронного адміністрування пального (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-08-009785-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема. Відповідно пункту 11 договору від 10.12.2020 № 16/421 (з урахуванням внесених змін) строк дії договору по 30.10.2021, а в частині взаємних зобов’язань, розрахунків, гарантійних зобов’язань до повного виконання їх сторонами. При цьому, звіт про виконання договору в електронній системі не оприлюднено. Зважаючи на зазначене, та враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (акти приймання-передачі виконаних робіт, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення щодо процедури закупівлі: 45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального), ID: UA-2020-09-08-009785-b, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до роз’яснень Мінекономіки №3304-04/69987-06 від 24.11.2020 замовник самостійно визначає, з настанням якої підстави оприлюднювати звіт про виконання договору. Згідно пункту 11.1 договору від 10.12.2020 р. № 16/421 та пункту 11 Додатку № 1 до договору (з урахуванням внесених змін) строк дії договору по 30.10.2021 р., а в частині взаємних зобов’язань, розрахунків, гарантійних зобов’язань до повного виконання їх Сторонами. Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРОМАСТИЛА» по договору № 16/421 від 10.12.2020 р. виконані роботи на суму 2 430 770,96 грн. з ПДВ. На даний час оплата за договором становить 1 191 620,00 грн. з ПДВ., наявна кредиторська заборгованість у сумі 1 239 150,96 грн. з ПДВ, що виключає можливість звітування, так як зобов’язання не виконано належним чином однією із сторін договору. Додатки: 1. Акт №1 від 31.05.2021 р. за формою №3-П на виконання проектних робіт; 2. Акти №1; 2; 3; 4 від 29.10.2021 р. за формою КБ-2в на виконання будівельно-монтажних робіт; 3. Довідка за формою КБ3К про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2021 року; 4. Акт звірки розрахунків за договором №16/421 від 10.12.2020 р.
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення щодо процедури закупівлі: 45310000-3 Електромонтажні роботи, (Технічне переоснащення акцизних складів палива Зміївської ТЕС ПАТ "Центренерго" системою електронного адміністрування пального), ID: UA-2020-09-08-009785-b, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до роз’яснень Мінекономіки №3304-04/69987-06 від 24.11.2020 замовник самостійно визначає, з настанням якої підстави оприлюднювати звіт про виконання договору. Згідно пункту 11.1 договору від 10.12.2020 р. № 16/421 та пункту 11 Додатку № 1 до договору (з урахуванням внесених змін) строк дії договору по 30.10.2021 р., а в частині взаємних зобов’язань, розрахунків, гарантійних зобов’язань до повного виконання їх Сторонами. Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРОМАСТИЛА» по договору № 16/421 від 10.12.2020 р. виконані роботи на суму 2 430 770,96 грн. з ПДВ. На даний час оплата за договором становить 1 191 620,00 грн. з ПДВ., наявна кредиторська заборгованість у сумі 1 239 150,96 грн. з ПДВ, що виключає можливість звітування, так як зобов’язання не виконано належним чином однією із сторін договору. Додатки: 1. Акт №1 від 31.05.2021 р. за формою №3-П на виконання проектних робіт; 2. Акти №1; 2; 3; 4 від 29.10.2021 р. за формою КБ-2в на виконання будівельно-монтажних робіт; 3. Довідка за формою КБ3К про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2021 року; 4. Акт звірки розрахунків за договором №16/421 від 10.12.2020 р.