0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 392 854.33 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 1 трав. 14:43
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. По питанню першому: Обґрунтування: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі АЗПСМ № 6 КНП "ДЦПМСД № 2" ДМР у м. Дніпрі». Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються дефектним актом на поточний ремонт адміністративного приміщення відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. На підставі дефектного акту розроблено технічну специфікацію (Додаток 4 до Документації) Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Обгрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Замовником направлено 3 письмові запити до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 5 392 854,33 грн з ПДВ. Обґрунтування бюджетного призначення: рішенням міської ради від 14.12.2022 № 2/31 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, з 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 78 400,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 5000,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. 2. По питанню другому: Відповідно до вимог додатку 4 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Учасником надано ціну пропозиції 4 455 593,28 грн без ПДВ, яка в свою чергу підтверджена договірною ціною наданою в складі пропозиції. Технічні, кількісні та якісні вимоги предмета закупівлі підтверджено локальним кошторисом. Необхідно зазначити, що локальний кошторис є складовою договірної ціни, та безпосередньо розшифровує технічні, кількісні та якісні характеристики з якої складається договірна ціна – ціна пропозиції. Відповідно до відомостей локального кошторису запропонований предмет закупівлі наданий Учасником у складі пропозиції не відповідає технічним та кількісним характеристикам встановленим Замовником, а саме: «відповідно до технічного завдання (пункту 163) Замовник закуповує «Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях, кількість ламп 1 шт», Учасник пропонує «Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються на штирах, кількість ламп 1 шт». Відповідно до вимог додатку 4 тендерної документації передбачено улаштування світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях з каркасу та плит де світильники монтуються безпосередньо в констуркцію підвісної стелі, Учасником ТОВ «Укрінкобуд» запропоновано монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються на штирах, що не відповідає вимогам додатку 4 тендерної документації (технічного завдання). «відповідно до технічного завдання (пункт 29) (стор. 37 тендерної документації) Замовник закуповує «Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт», Учасник пропонує «Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт». Щодо пункту 29 (стор. 306 тендерної пропозиції Учасника) Учасником ТОВ «Укрінкобуд» запропоновано «улаштування покриттів», що виконується на підлозі, в той час як додатком 4 тендерної документації (технічним завданням) вимагалося Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт. Виходячи з вищезначеного вид послуги не відповідає вимогам додатку 4 тендерної документації (технічного завдання). Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 3. По питанню третьому: У обсязі 309,11826 л ґрунтовки глибокопроникної оскільки в пункті 50 підсумкової відомості ресурсів також включено ґрунтовку глибокопроникну, яка знаходиться в матеріальних ресурсах інших робіт та не винеснена за позицію, а саме: Локальний кошторис № 02-01-01 Рядок 29 – «КБ15-25-2 Н2-1,15 - Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт – 1,248 л»; Рядок 34 – «КБ11-29-2 - Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт – 3,882 л»; Рядок 39 - «КБ15-26-1 к=1,15 - Улаштування покриттів східців і підсхідців з керамічних плиток розміром 30х30 см на розчині із сухої клеючої суміші – 4,242 л»; Локальний кошторис № 02-01-02 Рядок 39 – «КБ11-29-1 Н2=1,15 - Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 до 7 шт – 37,04 л»; Рядок 98 – «КБ15-56-3 - Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази – 59,88626 л»; Рядок 105 – «КБ15-25-2 Н2=1,15 - Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт – 23,2 л» Всього: 129,49826 л. Крім того позиція «ґрунтовка глибокопроникна» - 83, 86, 89, 100 та 103 локального кошторису №02-01-02 учасника ТОВ «Автомагістраль Інвест» становить 179,62 л Разом – 309,11826 л. Замовник надає обсяги робіт/послуг, а кількість витратних матеріалів визначається Учасником по нормам ресурсних елементних кошторисних норм, а саме кожна така норма передбачає певну технологію виконання та набірку витраних матеріалів. 4. По питанню четвертому: Замовник закуповує не роботи, а послуги тому при закупівлі послуг, не можливо достовірно визначити розмір ризиків та інфляції, так як послуги з поточного ремонту надаються відповідно до затвердженого балансоутримувачем дефектного акту, без виготовлення проєктної документації, якою визначається термін будівництва що унеможливлює точний розрахунок ризиків та інфляції.
1. По питанню першому: Обґрунтування: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі АЗПСМ № 6 КНП "ДЦПМСД № 2" ДМР у м. Дніпрі». Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються дефектним актом на поточний ремонт адміністративного приміщення відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. На підставі дефектного акту розроблено технічну специфікацію (Додаток 4 до Документації) Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Обгрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Замовником направлено 3 письмові запити до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 5 392 854,33 грн з ПДВ. Обґрунтування бюджетного призначення: рішенням міської ради від 14.12.2022 № 2/31 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, з 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 78 400,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 5000,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. 2. По питанню другому: Відповідно до вимог додатку 4 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Учасником надано ціну пропозиції 4 455 593,28 грн без ПДВ, яка в свою чергу підтверджена договірною ціною наданою в складі пропозиції. Технічні, кількісні та якісні вимоги предмета закупівлі підтверджено локальним кошторисом. Необхідно зазначити, що локальний кошторис є складовою договірної ціни, та безпосередньо розшифровує технічні, кількісні та якісні характеристики з якої складається договірна ціна – ціна пропозиції. Відповідно до відомостей локального кошторису запропонований предмет закупівлі наданий Учасником у складі пропозиції не відповідає технічним та кількісним характеристикам встановленим Замовником, а саме: «відповідно до технічного завдання (пункту 163) Замовник закуповує «Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях, кількість ламп 1 шт», Учасник пропонує «Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються на штирах, кількість ламп 1 шт». Відповідно до вимог додатку 4 тендерної документації передбачено улаштування світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях з каркасу та плит де світильники монтуються безпосередньо в констуркцію підвісної стелі, Учасником ТОВ «Укрінкобуд» запропоновано монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються на штирах, що не відповідає вимогам додатку 4 тендерної документації (технічного завдання). «відповідно до технічного завдання (пункт 29) (стор. 37 тендерної документації) Замовник закуповує «Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт», Учасник пропонує «Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт». Щодо пункту 29 (стор. 306 тендерної пропозиції Учасника) Учасником ТОВ «Укрінкобуд» запропоновано «улаштування покриттів», що виконується на підлозі, в той час як додатком 4 тендерної документації (технічним завданням) вимагалося Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт. Виходячи з вищезначеного вид послуги не відповідає вимогам додатку 4 тендерної документації (технічного завдання). Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 3. По питанню третьому: У обсязі 309,11826 л ґрунтовки глибокопроникної оскільки в пункті 50 підсумкової відомості ресурсів також включено ґрунтовку глибокопроникну, яка знаходиться в матеріальних ресурсах інших робіт та не винеснена за позицію, а саме: Локальний кошторис № 02-01-01 Рядок 29 – «КБ15-25-2 Н2-1,15 - Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт – 1,248 л»; Рядок 34 – «КБ11-29-2 - Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт – 3,882 л»; Рядок 39 - «КБ15-26-1 к=1,15 - Улаштування покриттів східців і підсхідців з керамічних плиток розміром 30х30 см на розчині із сухої клеючої суміші – 4,242 л»; Локальний кошторис № 02-01-02 Рядок 39 – «КБ11-29-1 Н2=1,15 - Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 до 7 шт – 37,04 л»; Рядок 98 – «КБ15-56-3 - Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази – 59,88626 л»; Рядок 105 – «КБ15-25-2 Н2=1,15 - Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт – 23,2 л» Всього: 129,49826 л. Крім того позиція «ґрунтовка глибокопроникна» - 83, 86, 89, 100 та 103 локального кошторису №02-01-02 учасника ТОВ «Автомагістраль Інвест» становить 179,62 л Разом – 309,11826 л. Замовник надає обсяги робіт/послуг, а кількість витратних матеріалів визначається Учасником по нормам ресурсних елементних кошторисних норм, а саме кожна така норма передбачає певну технологію виконання та набірку витраних матеріалів. 4. По питанню четвертому: Замовник закуповує не роботи, а послуги тому при закупівлі послуг, не можливо достовірно визначити розмір ризиків та інфляції, так як послуги з поточного ремонту надаються відповідно до затвердженого балансоутримувачем дефектного акту, без виготовлення проєктної документації, якою визначається термін будівництва що унеможливлює точний розрахунок ризиків та інфляції.