0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 408 877.80 UAH
Замовник
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 27 серп. 14:10
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Фарби» код 44810000-1 ДК 021:2015 (фарба фасадна), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-10-009617-a повідомляємо наступне: 1. На підставі службової записки СЛ-80 від 21.03.2024 року від спеціалістів адміністративно-господарчого відділу про необхідність у забезпеченні закладів та установ управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації фарбою з метою підготовки до нового 2024-2025 навчального року виникла необхідність у придбанні цього товару. Розрахунок потреби на придбання фарб передбачено кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, а також сформовано на підставі потреб закладів освіти щодо об’єктивно необхідних обсягів фарби для проведення поточних ремонтів господарським способом в закладах та установах освіти для створення комфортних умов перебування здобувачів освіти і працівників під час навчального процесу. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб закладів освіти і відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та вимогам чинних стандартів якості до предмету закупівлі. При підготовці технічних вимог тендерної документації Замовник керувався статтею 22 та статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема технічна специфікація містить опис усіх необхідних характеристик, що визначені в технічній специфікації, у тому їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товару містять опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва, як визначено частиною першою статті 23 Закону. При цьому при посиланні на конкретну торгову марку (виробника або ТУ) в документації містяться вираз «або еквівалент». Технічну специфікацію Додатку 2 розроблено на підставі п. 33 статті 1 Закону, а саме: технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Отже, Замовником було визначено необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником здійснено аналіз цін відповідно до пункту 1 розділу 3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020, аналогічний предмету закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі станом на 28.03.2024 рік. За результатами проведеного моніторингу до розрахунку вартості предмету закупівлі взято середню ціну на товар, аналогічний предмету закупівлі, що міститься в мережі Інтернет, а саме: 1 329,13 грн за відро 14 кг. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1a2NlL859uL5VtBI2hyOyA60FXxmRISVy/view Додатки: - моніторинг цін в мережі Інтернет станом на 28.03.2024 рік.
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Фарби» код 44810000-1 ДК 021:2015 (фарба фасадна), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-10-009617-a повідомляємо наступне: 1. На підставі службової записки СЛ-80 від 21.03.2024 року від спеціалістів адміністративно-господарчого відділу про необхідність у забезпеченні закладів та установ управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації фарбою з метою підготовки до нового 2024-2025 навчального року виникла необхідність у придбанні цього товару. Розрахунок потреби на придбання фарб передбачено кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, а також сформовано на підставі потреб закладів освіти щодо об’єктивно необхідних обсягів фарби для проведення поточних ремонтів господарським способом в закладах та установах освіти для створення комфортних умов перебування здобувачів освіти і працівників під час навчального процесу. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб закладів освіти і відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та вимогам чинних стандартів якості до предмету закупівлі. При підготовці технічних вимог тендерної документації Замовник керувався статтею 22 та статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема технічна специфікація містить опис усіх необхідних характеристик, що визначені в технічній специфікації, у тому їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товару містять опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва, як визначено частиною першою статті 23 Закону. При цьому при посиланні на конкретну торгову марку (виробника або ТУ) в документації містяться вираз «або еквівалент». Технічну специфікацію Додатку 2 розроблено на підставі п. 33 статті 1 Закону, а саме: технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Отже, Замовником було визначено необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником здійснено аналіз цін відповідно до пункту 1 розділу 3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020, аналогічний предмету закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі станом на 28.03.2024 рік. За результатами проведеного моніторингу до розрахунку вартості предмету закупівлі взято середню ціну на товар, аналогічний предмету закупівлі, що міститься в мережі Інтернет, а саме: 1 329,13 грн за відро 14 кг. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1a2NlL859uL5VtBI2hyOyA60FXxmRISVy/view Додатки: - моніторинг цін в мережі Інтернет станом на 28.03.2024 рік.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Фарби» код 44810000-1 ДК 021:2015 (фарба фасадна), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-10-009617-a повідомляємо наступне: 12 квітня 2024 року по закупівлі UA-2024-04-10-009617-a було опубліковано шість питань. Звертаємо увагу що 12 квітня 2024 року – це п’ятниця, отже відповідно 13 та 14 квітня це субота та неділя – вихідні дні. Фізично уповноважена особа мала б надати відповідь до 15 квітня, тобто на підготовку та надання відповіді на шість питань уповноважена особа мала фактично лише один день. Це дуже малий строк для детального аналізу поставлених запитань та надання на них повноцінної коректної відповіді. Аналогічна ситуація і по питанню від 20 квітня, що припадає на суботу – вихідний день. Окрім того процедура на той час вже була заблокована на підставі скарг учасників до Антимонопольного комітету України. 14 квітня 2024 року ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:43890998 подало до антимонопольного комітету скаргу на умови закупівлі. Дана процедура була заблокована до моменту розгляду скарги Антимонопольним комітетом України. Після цього ще була скарга ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2926503568. Згідно п. 54 Постанови КМ України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Постанова) передбачається, що у разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів. Враховуючи вищенаведену норму законодавства, а також зважаючи на те, що закупівля була заблокована до 30 квітня (процедура розблокувалась для подальшого проведення через значний проміжок часу після надання відповіді на запитання), то жодних порушень прав потенційних учасників чи їх дискримінації не відбулося, адже управління освіти вживало всіх можливих заходів в рамках чинного законодавства для найшвидшого проведення Закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства. Просимо прийняти наші запевнення в тому, що подібні випадки не повторяться, і ми й надалі будемо дотримуватися всіх норм і термінів, визначених законодавством.
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Фарби» код 44810000-1 ДК 021:2015 (фарба фасадна), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-10-009617-a повідомляємо наступне: 12 квітня 2024 року по закупівлі UA-2024-04-10-009617-a було опубліковано шість питань. Звертаємо увагу що 12 квітня 2024 року – це п’ятниця, отже відповідно 13 та 14 квітня це субота та неділя – вихідні дні. Фізично уповноважена особа мала б надати відповідь до 15 квітня, тобто на підготовку та надання відповіді на шість питань уповноважена особа мала фактично лише один день. Це дуже малий строк для детального аналізу поставлених запитань та надання на них повноцінної коректної відповіді. Аналогічна ситуація і по питанню від 20 квітня, що припадає на суботу – вихідний день. Окрім того процедура на той час вже була заблокована на підставі скарг учасників до Антимонопольного комітету України. 14 квітня 2024 року ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:43890998 подало до антимонопольного комітету скаргу на умови закупівлі. Дана процедура була заблокована до моменту розгляду скарги Антимонопольним комітетом України. Після цього ще була скарга ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2926503568. Згідно п. 54 Постанови КМ України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Постанова) передбачається, що у разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів. Враховуючи вищенаведену норму законодавства, а також зважаючи на те, що закупівля була заблокована до 30 квітня (процедура розблокувалась для подальшого проведення через значний проміжок часу після надання відповіді на запитання), то жодних порушень прав потенційних учасників чи їх дискримінації не відбулося, адже управління освіти вживало всіх можливих заходів в рамках чинного законодавства для найшвидшого проведення Закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства. Просимо прийняти наші запевнення в тому, що подібні випадки не повторяться, і ми й надалі будемо дотримуватися всіх норм і термінів, визначених законодавством.